חברת אפסלון, העוסקת בהקמה והשבחה של חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון, מדווחת היום כי חתמה על הסכם שותפות עם Wayfair, חברה ציבורית הנסחרת בניו יורק ובעלת אחת הפלטפורמות הגדולות למכירה אונליין של ריהוט לבית בארה"ב, בקנדה, בריטניה ומדינות נוספות. מכירותיה הסתכמו בכ - 14 מיליארד דולר ב - 2020 ושווי השוק שלה עומד על כ - 29 מיליארד דולר.
במסגרת ההסכם, יפעלו הצדדים בשיתוף פעולה לשיווק, הפצה ומכירה בפלטפורמת Wayfair של מוצרי מותג פרטי (Private Label) בקטגוריית "משק בית וכלי מטבח" שנרכש על ידי אפסלון בדצמבר 2020. כמו כן, החברה מעניקה לWayfair רישיון לא בלעדי, לשימוש בקניין הרוחני בקשר עם המוצרים, לצורך שיווקם, פרסומם וקידומם בפלטפורמת Wayfair.
להערכת החברה, שיתוף פעולה עם Wayfair, ומכירת המוצרים בפלטפורמה נוספת מלבד פלטפורמת המסחר של אמזון, יאפשרו לחברה להגדיל באופן ניכר את החשיפה למותג הפרטי והמוצרים ולהגביר את כוח התמחור שלה מול ספקיה. כמו כן, החברה צופה כי מכירות המוצרים באמצעות פלטפורמת Wayfair יהוו נתח מהותי מסך המכירות של המוצרים במותג כלי הבית והמטבח , וכי בשל העדר עמלות סליקה, שילוח ואחסנה בפלטפורמת Wayfair (אשר קיימות בפלטפורמת המסחר של אמזון), שיעור הרווחיות מהמוצרים יגדל גם כן.