קובי לקסר, מנכ״ל נלה דיגיטל קומרס קרדיט: צילום פרג'

נלה דיגיטל רוכשת חנויות וירטואליות ב-12 מדינות

החנויות הנרכשות מוכרות מותגים בינלאומיים בתחום ההנעלה, ההלבשה וציוד הספורט; נלה תשלם 300 אלף דולר ועד מיליון דולר נוספים אם מחזור המכירות בשנתיים הבאות יגיע ל-22 מיליון שקל לפחות

חדשות ספונסר 14/06/2021 12:12

א+א- 1

חברת האיקומרס נלה דיגיטל, חתמה על הסכם עקרונות לרכישת זכויות בחנויות וירטואליות באמזון ארה"ב, אנגליה, צרפת, יפן ועוד 12 מדינות. חנויות אלו מוכרות מותגים בינלאומיים שונים בתחום מוצרי ההנעלה, ההלבשה, וציוד הספורט.

 

החברה רואה ברכישת הפעילות דריסת רגל נוספת בפלטפורמת אמזון, ומתכננת להרחיב את מכירות המוצרים גם במדינות נוספות ובפלטפורמות מכירה נוספות כמו: WALLMART, EBAY וכדומה. בשנת 2019, הסתכמו ההכנסות מהפעילות של החנויות הללו בכ- 2.85 מיליון דולר. בשנת 2020, הסתכמו ההכנסות מהפעילות בכ- 3.41 מיליון דולר.

 

לפי ההסכם, החברה תרכוש 80% מהפעילות כאשר תינתן אופציה לרכוש את יתרת הזכויות בפעילות במשך תקופה של 3 שנים ממועד השלמת העסקה. לפי מזכר ההבנות הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם מחייב בתוך 45 ימים ממועד כאשר לחברת נלה קיימת אפשרות להאריך תקופה זו ב - 30 ימים נוספים.

 

בתמורה לעסקה תשלם חברת נלה 300 אלף דולר. בנוסף, תשלם נלה עד מיליון דולר במידה ומחזור המכירות של הפעילות במהלך תקופה של שנתיים תעמוד על לפחות 22 מיליון שקל, בשיעור רווח גולמי של לפחות 20%.

 

קובי לקסר, מנכ״ל: ״נלה דיגיטל, ממשיכה להתרחב בקצב מהיר ולנצל הזדמנויות תוך רכישות של חנויות נוספות והרחבת הפריסה הגלובאלית. אנו מציינים היום דריסת רגל נוספת בפלטפורמת אמזון, וביחד עם שאר הפעילויות שלנו בתחום נדע להרחיב את מכירות המוצרים גם במדינות נוספות ובפלטפורמות מכירה נוספות כגון: Wallmart, Ebay ועוד, וכן בכוונתנו להרחיב את הפעילות בתחומים אלו באמצעות אמצעים טכנולוגיים נוספים".

 

נלה דיגיטל קומרס פועלת בעולם המסחר המקוון ועוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול, מימון ומתן פתרונות לסוחרים ובהשבחה של חנויות וירטואליות ופיזיות. החברה פועלת בשלושה תחומים: התחום הראשון הוא הפעלת חנויות פופ-אפ על ידי פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת לקמעונאות לטווח קצר.

 

לצורך הפעלת פעילות זו רכשה נלה את השליטה בחברת ספוטנגו, שפיתחה והשיקה מערכת לניהול פופ-אפים וחללי מסחר לטווח-קצר המאפשרת למותגים להזמין חנות בקליק במיקום מרכזי ואסטרטגי, ללא כל התחייבות. מאז הקמת החברה, יותר מ-650 מותגים ועסקים נרשמו לפלטפורמה של ספוטנגו והצטרפו לרשת המותגים שלה כדוגמתH&M , Kiehl’s מקבוצת לוריאל פריז, ו- Billabong מקבוצת פוקס.

 

התחום השני הוא תחום המימון החוץ בנקאי אותו תבצע בשיתוף עם חברת ערך פיננסים הבורסאית, במטרה להעמיד הלוואות לסוחרים ישראלים ובינלאומיים באתרי האיקומרס.

 

כיום סוחרים באמזון מעל 2.5 מיליון סוחרים פעילים, מתוכם כ-15,000 סוחרים פעילים מישראל שלרוב לא זכאים לקבל הלוואות ישירות מאמזון או מגופי מימון בינלאומיים. שיתוף הפעולה בין השתיים יאפשר לראשונה לסוחרים פרטיים בישראל לקבל הלוואות לקידום העסק והרחבת הפעילות הדיגיטלית באמזון כנגד בטוחות דיגיטליות. החברה החדשה תעמיד הלוואות לסוחרים פרטיים עבור הקדמת תשלומים מאמזון ומפלטפורמות מכירה נוספות, ומצד שני הלוואות כדי להגדיל את היקף הפעילות, הייצור והמכירה.

 

התחום השלישי הוא מסחר ישיר באמזון על ידי רכישת חנויות ומותגי אונליין, תפעולם השוטף ופיתוח מותגים פרטיים (Private labels). נלה מתכננת להשיק בשנת 2021 שישה מוצרים, אשר ימכרו בפלטפורמות המכירה השונות, במגוון קטגוריות לדוג’: ילדים, טיפוח, תוספי תזונה, כלי בית ועוד.

תגובה אחת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    מטורף|4||4|

    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    Israel777 14/06/2021 15:27