קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

הלקוח בוחן את המוצר באמצעות העיניים ומחליט אם לקחת אותו או לא. כך שאם אתם כבעלי המוצר מעוניינים בכך שכמה שיותר לקוחות ירכשו את המוצר שאתם מציעים, כדאי לדאוג בראש ובראשונה לעיצוב האריזה.

 

5 טיפים לבחירת סטודיו לעיצוב אריזות

מעוניינים בכך שהמוצר שלכם ייראה טוב מבחוץ, בדיוק כמו שהוא נראה טוב מבפנים? בדיוק מסיבה זו סטודיו לעיצוב אריזות נכנס לתמונה. הצוות של הסטודיו מכיר את עולם העיצוב מקרוב ויודע מה בדיוק הלקוחות מחפשים כאשר הם בוחנים את המוצר. אז בין אם אתם באים להשיק ליין חדש של מוצרים או לשדרג את העטיפה של מוצרים ותיקים יותר, כדאי להתייעץ עם סטודיו שכזה. אבל לפני הכול, חשוב לבחור סטודיו לעיצוב אריזות מתאים ולשם כך אספנו לכם את כל הטיפים הרלוונטיים:

 

  1. סטודיו בעל ניסיון בתחום.

כמו בכל דבר בחיים, חשוב שגם לסטודיו לעיצוב האריזות יהיה ניסיון מתאים בתחום. כדאי לפנות לסטודיו מנוסה שכבר עיצב אריזות רבות לאורך שנים, והוא יוכל להמליץ לכם על העיצוב המתאים לכם ביותר.

 

  1. בוחנים את תיק העבודות.

אחת הדרכים הבטוחות לבחור סטודיו כלבבכם היא לבחון את תיק העבודות שלו. תוכלו להיכנס לאתר הסטודיו ולראות עיצובים קודמים. בדרך זו ניתן לדעת האם סגנון העיצוב של צוות הסטודיו מתאים לכם או לא.

 

  1. מיהם האנשים שמעצבים לכם את המוצר.

על המוצר שלכם עובדים אנשי מקצוע רבים הבאים מעולם המיתוג, השיווק, העיצוב והפרסום: קופירייטרים, מעצבי אריזות, אנשי קריאייטיב ועוד. כדאי להכיר את האנשים האלה קצת יותר מקרוב וללמוד על התפקידים של כל אחד מהם.

 

  1. סטודיו מומלץ.

מעוניינים ללכת על בטוח בבחירת סטודיו לעיצוב אריזות? איספו המלצות מקולגות ואנשים העוסקים בתחום הזהה לזה שלכם. אם יש לכם חברים אשר מציעים מוצרים משלהם ואתם אוהבים את מה שאתם רואים על גבי האריזה, זה הזמן לבקש את הטלפון של הסטודיו שממנו הם הזמינו את העיצוב.

 

  1. קובעים פגישה.

כדי לעמוד על טיבו של הסטודיו לעיצוב, כדאי בהחלט לקבוע פגישה עם הצוות. מכיוון שמדובר בפגישה ראשונית, הרי שהיא אינה מחייבת, והיא נועדה לצורך היכרות. לפני הפגישה מומלץ להכין תקציר עם מידע על המוצרים שלכם וגם להכין שאלות, אם יש. לאחר מכן, תוכלו לעמוד על טיבם של המעצבים ולראות אם תרצו לעבוד איתם לטווח הארוך.

 

עוברים לשלב עיצוב האריזה

לאחר שבחרתם את הסטודיו המתאים לכם, המוצר שלכם עובר למעשה לשלב של עיצוב אריזות. צוות הסטודיו מכין אתכם לקראת התהליך העיצובי שהמוצר עומד לעבור. דבר ראשון, הצוות בוחן את המוצר הסופי שלכם ולומד עליו כל מה שהוא יכול – מהם מאפייני המוצר, מיהם המתחרים בשוק, אילו יתרונות יש למוצר להציע וכדומה. חשוב לציין שצוות הסטודיו עובד עם מוצר סופי בלבד, כי רק אחרי שהוא עובר את כל שלבי הגימור אפשר באמת לעבוד על האריזה. בשלב השני, הצוות חושב על האריזה המתאימה ביותר והמסר שהיא תשדר ללקוח. כי בסופו של דבר העיצוב צריך לדבר אל לבו של הלקוח על מנת זה ירכוש אותו. בהמשך עובד הצוות בצמוד למפתח המוצר ולבעלים שלו, בוחן רעיונות שונים ולאחר מכן מעצב את האריזה המתאימה ביותר שתביא להצלחתו של המוצר בשוק.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש