יחד עם זאת, חשוב מאוד להכיר פלטפורמות אחרות שיכולות להיות יעילות מאוד לצורך שיווק, קידום ופרסום עסקים מסוגים שונים. כך לדוגמא: אם אתם מוגדרים כעסק שמשווק לעסקים אחרים אין ספק שאתם חייבים להתחיל לפרסם ולקדם את העסק שלכם בלינקדאין. מדובר על פלטפורמת השיווק האפקטיבית ביותר לפרסום לקהל יעד מקצועי. אין זה אומר כמובן שאתם צריכים לוותר על פרסום בגוגל באופן שוטף, אך יש לחלק את תקציב השיווק שלכם בצורה נכונה, כאשר חשוב להשקיע יותר בפלטפורמה שיכולה לשווק ולקדם את העסק שלכם בצורה אפקטיבית יותר.
שיווק בלינקדאין- במה בעצם מדובר?
לינקדאין היא רשת עסקית חברתית מובילה מאוד. כיום יש לה יותר מחצי מיליארד משתמשים המשתמשים בה בעיקר לצורך ניהול הקריירה שלהם ולצורך יצירת קשרים עם בעלי תפקידים רלוונטיים בחברות שונות. על אף שהפלטפורמה לא בעברית ולכן לעיתים היא מרתיעה עסקים שמעוניינים להשתמש בה, שווה מאוד להשקיע על שיווק בלינקדאין מאז שלינקדאין נרכשה על ידי חברת מייקרוסופט בשנת 2017, הוטמעו בה שינויים רבים. ראשית כל, נכנסו בה לא מעט אפשרויות פרסום חדשות שלא היו בו כגון: הטמעת קוד מעקב המרות וקוד לביצוע קמפיינים של רימרקטינג, מודעות בניוזפיד, אפשרות להעלות קהלים לפרסום, מודעות לידים, דיוור ממומן ועוד. כמו כן, כיום ניתן להעלות גם סרטונים בלינקדאין המגיעים באופן ישיר לניוזפיד הן בפרופיל האישי והן בדפי חברות. היתרון בלינדקאין הוא ביכולת לפלח בצורה טובה מי צופה בסרטונים שאתם מעלים ובהתאם לכך להציג את המידע לפי חברות שונות שצפו בסרטונים שלכם.
פרסום בלינקדאין או בגוגל?
מכיוון שמרבית העסקים רגילים כבר להשקיע לא מעט מתקציב השיווק שלהם בגוגל או ברשתות החברתיות המוכרות יותר כגון: פייסבוק, לא מעט מהם מזניחים את השיווק בלינקדאין וחבל, כי מדובר על שיווק שיכול למנף לחלוטין את העסק שלכם ולהביא להם תוצאות טובות מאוד.
לינדקאין מציעה כיום את היכולת הטובה ביותר לפלח ולטרגט קהלי יעד בהתאם לעיסוק המקצועי שלהם ובהתאם לתפקיד של כל אחד. המשתמשים בפלטפורמה המדוברת מבינים שמהות הרשת היא ליצור ערך ותוכן מקצועי ועל כן, שיווק מסרים וכלים רלוונטיים לא נחשבים כתוכן פרסומי מציק. מעבר לכך, ניתן כיום ליצור קמפיין מבוסס מטרה בלינקדאין בדיוק כפי שיוצרים בגוגל או בפייסבוק.
ניתן לומר כי יש חשיבות רבה לשיווק גם באמצעות לינקדאין בייחוד אם כאמור אתם עסק שמשווק לעסקים אחרים. לכן, עליכם לחלק את תקציב השיווק שלכם בצורה הנכונה והטובה ביותר, כאשר חלק ממנו צריך להיות מוקדש גם לשיווק ופרסום בפלטפורמה זאת.
כיצד תחליטו כיצד לחלק את תקציב השיווק שלכם נכון?
אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים מאוד כיצד לחלק נכון את תקציב השיווק שלכם בין לינדקאין וגוגל, כדאי מאוד שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום אתרים. אנשי מקצוע מעין אלה ידעו כיצד לסייע לכם לחלק את תקציב השיווק שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר בהתאם לסוג העסק, למטרות שלו, למהות השירותים שמציע ועוד. אנשי מקצוע מומחים בתחום הקידום והשיווק בדיגיטל באופן כללי, מכירים את היתרונות של כל פלטפורמה באינטרנט הרלוונטית לצורך קידום ושיווק ויודעים כיצד להפיק את המקסימום מכל פלטפורמה עבור קידום העסק שלכם בהתאם לתקציב העומד על הפרק ועל כן, בשלב הראשון עליכם פשוט למצוא את הטובים ביותר בתחום קידום העסק שלכם באינטרנט.