פריון משיקה מערכת לשיפור ביצועי קמפיינים פרסומיים ברשתות חברתיות

המערכת תוכננה עבור חברת המדיה Havas וכעת משווקת לשוק הרחב; המערכת החדשה כוללת נתונים בזמן אמת, המלצות לשיפור ביצועי הקמפיין ויישום אוטומטי של ההמלצות

חדשות ספונסר 08/03/2021 12:12

א+א-

חברת פריון נטוורק הדואלית, המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים הודיעה היום על השקת מערכת מתקדמת למדידת יעילות של קמפיינים ברשתות חברתיות. מדובר במערכת SaaS שפיתחה חטיבת הרשתות החברתיות Paragone, המבוססת על תוכנה המוצעת כשירות בתשלום ללקוחות פריון, בהם וולט דיסני ו-Havas Media.

 

המערכת החדשה מסייעת למותגים בניהול יעיל של תקציבי הפרסום ברשתות החברתיות, וכוללת נתונים בזמן אמת, המלצות לשיפור ביצועי הקמפיין ויישום אוטומטי של המלצות אלו - תוך סנכרון המסרים בין הערוצים השונים.

 

פריון מסרה, כי הגידול המשמעותי בקניות המקוונות ואתו הפרסום ברשתות החברתיות, במיוחד בתקופה הנוכחית, הפכו את המערכת החדשה לחיונית יותר מתמיד עבור המפרסמים. 

 

"השותפות עם פריון סייעה ל-Havas לשפר ולמקסם את יעילות הפרסום עבור לקוחותינו", אמר מנהל התפעול של קבוצת Havas Media, ג’ורג איריזאר. "הרשת שלנו כוללת יותר מ-500 מותגים בעולם, ואנו מפיקים ערך מדוד וחיוני מהטכנולוגיה של פריון, המאפשרת ללקוחותינו להגיע לקהלי יעד מתאימים בכל הרשתות החברתיות ולהשיג את היעדים וההחזר הטוב ביותר על ההשקעה בפרסום".

 

האחראי על השיווק הדיגיטלי בוולט דיסני, טיג’מן טר ון, אמר: "השותפות עם פריון מאפשרת לנו להתמקד בניהול הקמפיינים הטובים ביותר באמצעות כלים אוטומטיים משולבים ועוצמתיים".

 

מנהל חטיבת Paragone, שי אלפנדרי, אמר: "יתרונות המערכת החדשה ממקסמים ומשפרים דרמטית את ההחזר על ההשקעה בפרסום, לצד חסכון משמעותי בזמן. הטכנולוגיה שלנו יוצרת אוטומציה בניהול תקציבי הפרסום באמצעות ניתוח נתונים מהיר בכל הרשתות החברתיות".

 

מנכ"ל פריון, דורון גרסטל, הוסיף: "הטכנולוגיה שלנו עונה על צרכי המפרסמים המתמקדים כל הזמן ביעילות הקמפיינים, ומהווה חלק מתשתית ה-Capture and Convince שפיתחנו, המסנכרנת בין כל ערוצי הפרסום הדיגיטלי".

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה