אחישי גל, מנכל קבוצת איסתא קרדיט: יח"צ

איסתא ו- lastminute.com מקימות חברת תיירות אונליין

"אנחנו מזהים סימנים של חזרה לביקושים לתיירות, הודות למבצע החיסונים, ולכן חושבים שזה בדיוק הזמן לגדול לשווקים וסגמנטים חדשים"

חדשות ספונסר 08/03/2021 12:12

א+א- 3

לקראת פתיחת השמיים סוכנות התיירות איסתא מקימה ביחד עם קבוצת lastminute.com, מענקיות תיירות האונליין באירופה, חברת תיירות משותפת תחת מותג הטיסות המוזלות lastminute.co.il.

 

המותג יפעל בישראל ובעברית, במתכונת OTA (online travel agency), שהיא מנוע הזמנות אונליין, הכוללים מערכת תמחור וכלים טכנולוגיים פורצי דרך שצפויים להוריד את המחיר ללקוחות ולהוות בשורה צרכנית.

 

מדובר במיזם משותף ראשון שקבוצת lastminute.com משיקה מחוץ לאירופה, והבחירה בישראל מגיעה במטרה להתמודד עם הגידול בביקוש למסחר מקוון במזרח התיכון. החברה המשותפת בישראל תתרכז בשלב הראשוני בטיסות בלבד כאשר בראשה של השותפות החדשה יעמוד דרן רוזובסקי שישמש כמנכ"ל החברה.

 

חברת lastminute.com הוקמה בשנת 2004, והיא נסחרת בבורסה השווייצרית. החברה היא אחד השחקנים הגדולים באירופה ומובילה באנגליה, גרמניה, ספרד, איטליה וצרפת.

 

החברה מפעילה באירופה מגוון מותגים ביניהם Volagratis, Bravofly, Weg.de, Rumbo, Jetcost, Hotelscan, שבהן משתמשים מידי חודש כ- 60 מיליון איש בכל אתרי האינטרנט והאפליקציות הסלולריות של החברה ומזמינים מיליוני טיסות ברחבי העולם. החברה גדלה דרך כ-15 מיזוגים ורכישות, שביצעה עד היום ומעסיקה כ-1,200 עובדים. בנוסף, לקחה לאחרונה את החסות על ה-London Eye מקוקה קולה ושינתה את הצבע של הגלגל הענק הלונדוני לוורוד למשך 3 השנים הבאות. 

 

נבו גל סמנכ"ל פיתוח עסקי באיסתא: " זוהי זכות גדולה להקים חברה חדשה בתחום התיירות יחד עם lastminute.com, הגוף הצומח ביותר ברוב המדינות באירופה. אני סמוך ובטוח שבאמצעות השילוב בין הכוח מסחרי והלוקאלי של איסתא והחדשנות הטכנולוגית של lastminute.com, נספק ערך משמעותי ללקוחות ונוביל את החברה להצלחה בשוק המקומי.

 

מדובר בסנונית הראשונה שכן, החברה המשותפת כבר בעיצומם של תהליכים נוספים להרחיב את הפעילות למדינות נוספות במזרח התיכון". עוד הוסיף גל כי "כניסתה של חברה בסדר גודל כזה לשוק הישראלי מהווה הבעת אמון משמעותית לימים שאחרי המשבר. זאת ועוד, למעשה אנחנו המדינה הראשונה מחוץ לאירופה איתה נכנסlastminute.com לשת"פ "

 

אנדרייה ברטולי, דירקטור OTA ב lastminute.com, מסר כי "שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת במיוחד עבור הענף ולכל העולם כולו לאור התפתחות משבר הקורונה. כעת, אנו רואים סימני התחלה של חזרה לשגרה הודות למבצע החיסונים ולכן אנו חושבים שזה הזמן לגדול לשווקים וסגמנטים חדשים."

 

 דרן רוזובסקי, מנכ"לlastminute.co.il ישראל מסר כי, "בעולם קיים עניין רב בשוק הישראלי בקרב חברות הענק וזאת בשל הפוטנציאל העצום הגלום בו. כמות הישראלים שטסו בשנה של טרום הקורונה היתה זהה למספר התושבים במדינה (כ- 9 מיליון), נתון שאין לו אח ורע בשום מדינה אחרת."

 

עוד הוסיף רוזובסקי כי "בעוד שהעבודה על המיזם המשותף החלה בתחילת 2020 , שתי החברות סברו כי עכשיו הוא "העיתוי הנכון" להאיץ את השקת השותפות וזאת עקב עליית קצב המתחסנים בישראל, חתימת הסכמים בינלאומיים עם האמירויות, בחריין ומרוקו, והרצון לטיסות ההולך וגובר לשנת 2021. 

 

יש המון חברות OTA זרות שמוכרות לישראלים – אך החברה המשותפת הינה היחידה שתספק אתר לוקאלי בעברית, שרות לקוחות בעברית ותהיה כפופה לחוקי הגנת הצרכן הישראלי. אנו יודעים כי גם המחיר קובע ולכן אנו נפעל להביא לצרכן הסופי מוצר ושירות טוב יותר במחיר האטרקטיבי ביותר".

  1. מניות בכתבה
  2. איסתא

3 תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    הגיע הזמן איזה יופי!

    חסוי 13/05/2021 15:22

  2. 2
    עולם טכנולוגי

    סוף סוף העולם הבין איך להתקדם

    עולם טכנולוגי 13/05/2021 15:21

  3. 3
    מעולה איזה רעיון מדהים!!

    חסוי 13/05/2021 15:20