קובי לקסר, מנכ״ל נלה דיגיטל קומרס קרדיט: צילום פרג'

נלה דיגיטל רוכשת שני מותגים פרטיים וחנויות באמזון

לחנויות הנרכשות כ-20 סוגי מוצרים שונים בתחום מוצרי התינוקות ובתחום הביוטי; ב-2020 הציגו החנויות מכירות בסך של 1.4 מיליון דולר ושיעור רווחיות של 35%

חדשות ספונסר 04/03/2021 12:12

א+א-

חברת נלה דיגיטל קומרס העוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול, מימון ומתן פתרונות לסוחרים וכן בהשבחה של חנויות וירטואליות ופיזיות באמצעות שימוש בידע ובכלים שפיתחה, מדווחת היום כי תרכוש 2 מותגים פרטיים ו-2 חנויות וירטואליות לממכר מוצרים באמזון ארה"ב, הכוללות, בין היתר, מוצרים בתחום מוצרי התינוקות ובתחום הביוטי וה – WELLNESS.

 

לחנויות הנרכשות כ-20 סוגי מוצרים שונים (SKU’s), בעלי אלפי דירוגים וביקורות מרוכשים באמזון, בממוצע דירוגים הנע בין 4.5 ל- 5 כוכבים. חלק מן המוצרים הינם מוצרים מובילים בתחומם, ומוגדרים כ- Amazon’s Choice.

 

החברה רואה ברכישת החנויות, ככל שתושלם העסקה, כדריסת רגל בפלטפורמת אמזון, ומתכננת להרחיב את מכירות המוצרים גם במדינות נוספות ובפלטפורמות מכירה נוספות (כגון: WALLMART, EBAY ועוד), וכן בכוונתה להרחיב את הפעילות בתחומים הנ"ל באמצעות השקת מוצרים נוספים שנמצאים נכון למועד החתימה על הסכם זה בשלבי פיתוח שונים.

 

ההסכם הוא לא מחייב וכפוף לתנאים מתלים ולחתימת הצדדים על הסכמים סופיים. במידה והעסקה תושלם, ירכשו במסגרתה כל הזכויות בחנויות הכוללות את חשבון המשתמש לתפעול עמודי המכירה של המוצרים והמותגים, הקניין הרוחני וסימני המסחר למוצרים וכל מלאי למכירה שיהיה במועד ההשלמה.

 

העלות לצרכן של המוצרים הנמכרים בחנויות עמדה על סך שבין 8 ל- 50 דולר ארה"ב למוצר. בשנת 2020, הסתכמו הכנסות החנויות בכ-1.4 מיליון דולר, כאשר חלק מן המכירות בוצעו כמכירות סיטונאיות מאתרי האינטרנט של המותגים.

 

עלות המכר הסתכמה בכ-698 אלפי דולר, כולל הוצאות שילוח ואריזה, הוצאות פרסום ועמלות אמזון הסתכמו בכ- 209 אלפי דולר. הרווח הגולמי (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כ- 493 אלפי דולר. שיעור הרווחיות לפני מס בשנת 2020 עמד על שיעור של כ- 35%.

 

לדברי קובי לקסר, מנכ״ל נלה דיגיטל: ״נלה רואה ברכישת החנויות, כדריסת רגל בפלטפורמת אמזון, ופועלת להרחבת מכירות המוצרים גם במדינות נוספות ובפלטפורמות מכירה נוספות, כדוגמת WALLMART, EBAY ועוד.

 

הסכם זה משרת את האסטרטגיה של החברה ובכוונתה להרחיב את הפעילות בתחום זה באמצעות השקת מוצרים נוספים שנמצאים נכון למועד החתימה על הסכם זה בשלבי פיתוח שונים.״

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה