סרטוני תדמית באנימציה – להתחרות בכל הזירות

סרטוני תדמית הם דרך מצוינת לעורר מודעות, למשוך תשומת לב ולהעביר מסרים. סרטון אנימציה מושך את העין, מסקרן ומעודד צפייה כך שניתן להגיע לקהל רחב ולהעביר את המסר

תוכן מקודם 24/02/2021 14:01

א+א-

סרטוני תדמית הם דרך מצוינת לעורר מודעות, למשוך תשומת לב ולהעביר מסרים בצורה ידידותית ונעימה, שגם משאירה רושם רגשי על הצופה. כאשר אנחנו גולשים בין אתרים או גוללים את הפיד שלנו ברשתות החברתיות, אנו נתקלים לא-אחת בסרטוני אנימציה שגורמים לנו לעצור. במקרים רבים, אם הסרטון מושך את עינינו בצורה חזקה מספיק, אנחנו נעצור ונצפה בחלקו או בכולו, גם אם כלל לא התעניינו קודם במוצר או בשירות שמוצגים בו או במסר שהוא נועד להעביר. זהו כוחו של סרטון אנימציה – הוא מושך את העין, מסקרן ומעודד צפייה, וכך ניתן להגיע לקהל רחב יותר ולהעביר לו את המסרים שחשוב לנו להעביר.

 

הסיבות שבגינן מחליטה חברה להשקיע ביצירת סרטון אנימציה עשויות להיות מגוונות מאוד – מהשקה של מוצר חדש ועד מתן הסבר על תהליך מורכב. כל סרטון אנימציה צריך להיות מופק מתוך מחשבה מעמיקה על הסיבה להפקתו, על קהל היעד הרצוי ועל הדרך הנכונה ביותר להעביר את המסר הרצוי. במרכז עומד הצופה, שהוא הלקוח הפוטנציאלי שלנו, ואליו אנחנו מכוונים את מאמצינו – לגרום לו לצפות בסרטון ולבצע את הפעולה הרצויה לנו (רכישה באתר, השארת פרטים וכו’). עם זאת, בתהליך הפקת סרטון אנימציה לעסק חשוב להתייחס לעוד גורם חשוב שלא תמיד מתייחסים אליו, והוא מנוע החיפוש גוגל.

 

אתרי אינטרנט נמצאים בתחרות מתמדת זה עם זה. כולם רוצים להיות מדורגים בראש תוצאות החיפוש בעבור שאילתות חיפוש רלוונטיות ולשם כך נדרשת עבודה מאומצת וחכמה. לעבודה זו קוראים קידום אתרים אורגני (SEO) ומטרתה להתאים את דפי האתר לדרישותיהם של מנועי החיפוש, וגוגל בראשם, כך שהם יזכו לציון איכות גבוה וידורגו במקומות גבוהים בעבור השאילתות הרצויות. ישנן שיטות קידום רבות ומגוונות וישנם גורמים רבים שמשפיעים על ציון האיכות שיקבל האתר ממנועי החיפוש, וזה כבר עניין למקצוענים, אבל יש גורם אחד חשוב להזכיר בהקשר של סרטוני אנימציה – איכות התוכן והגיוון בתוכן.

 

אתרי אינטרנט שמכילים תוכן איכותי, עדכני, עשיר ומגוון נחשבים בעיני מנועי החיפוש לאיכותיים ומעניינים יותר, ועל כן הם ייטו לדרג אותם גבוה יותר. כשאנחנו מדברים על תוכן, אנחנו למעשה מדברים לא רק על טקסטים, אלא גם על תמונות, תרשימים, מפות וכמובן, סרטוני וידאו. ככל שנשלב באתר שלנו יותר רכיבי תוכן מעניינים וטובים, וככל שהם יהיו מגוונים יותר, כך נתרום למאמצי הקידום של האתר. על כן, כדאי מאוד לשלב סרטונים בדפי האתר – סרטוני אנימציה, סרטוני live-action, סרטוני stopmotion וכו’, בהתאם לסוג המידע שאנחנו רוצים להעביר. בנוסף לכך, אם הסרטון יהיה מוצלח, הגולשים יצפו בו זמן רב, וכך משך השהייה שלהם באתר יגדל ויתרום גם כן לציון האיכות של האתר.

 

אם כן, סרטון תדמית באנימציה יכול להיות אמצעי מצוין ליצירת באז ועניין, אך הוא גם יכול לתרום לעסק לטווח ארוך – אם הם יהיה טוב וישולב בצורה הנכונה באתר, כך שהוא יתמוך במאמצי הקידום ויחזקו אותם, הרווח של העסק יהיה כפול.

 

חדשות ספונסר

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה