תכנים באתר
בנית אתר כאמור ואתה רק רוצה לוודא שכל העמודים שייצרת כמו גם הפוסטים נמצאים באתר. אז אפשר לשמר קישור של כל עמוד ופוסט ופשוט פיזית לגלוש אליהם. אם יש עשרה עמודים אז זה אפשרי ובקלות. אם יש כמה מאות עמודים זה מטבע הדברים קצת פחות פשוט.
אפשר לחפש בגוגל את האתר שלך. זהו חיפוש שנותן תוצאות רק עבור האתר שלך. החיפוש הוא כזה site:tttttt121212.co.il - בהנחה שהאתר שלך הוא tttttt121212.co.il.
בחיפוש כזה נגלה איזה עמודים ופוסטים נסרקים על ידי גוגל ואיזה דפים התפוגגו מהסריקה. כמו כן אפשר לגלות באותו חיפוש על דפים שיוצרים קישור שבור כלומר שמגיעים לעמוד שלא קיים. מה זה אומר עמוד שלא קיים? הרי העלינו בעמוד תכנים וידאנו שהוא קיים איך פתאום נעלם?. לעתים דפים נעלמים בגלל עדכוני תוכנה של תבנית לעתים נמחקו בטעות, בכל מקרה עמודים אלו אפשר להחזיר לחיים אם יש לך גיבוי לאתר.
הגדלת מהירות אתר
למה זה חשוב? גוגל מנסה לקדם גלישה נעימה יותר עבור אלו שמחפשים באתרים שמוצגים בתוצאות החיפוש. אם גולש נכנס לאתר כלומר מנסה להכנס לאתר והאתר תקוע ולא מציג תכנים, ואתה עדיין מחכה לאות חיים מהאתר. אז ודאי תכעס שזה המצב.
גוגל מנסה ליצור לך חווית משתמש נעימה יותר, ואתר שלא נטען מהר מטבע הדברים יקודם פחות כלומר יוצג במקום נמוך יותר יחסית לאתר שנטען מהר יותר.
איך דואגים לקצר הליכים בטעינת אתר? הבעיה העיקרית הינה תמונות כבדות מדי. אפשר לצלם תמונות קלות יותר או להקטין תמונות באמצעות תוכנות שעוסקות בכך.
לפני שמזעיקים בעל מקצוע שעוסק בהאצת אתרים. אפשר לבדוק את מהירות האתר שלך מול האתרים המתחרים שלך. אם אתה טוב מהם אז מצבך טוב ויתכן והאצת נוספת של האתר לא תואיל.
אם האתר דורש שיפור בנושא האצת אתרים או בנושאים נוספים, כמו קידום אתרים או בניית אתרים מומלץ לפנות ל משרד פרסום ירדן דיגיטל.
כמה שווה האתר שלך?
אין מחיר אחיד, אין גם מכפיל רווח אחיד לאתרים.
ראשית מה זה מכפיל רווח? בהנחה שיש לך אתר שמייצר הכנסה כלשהי נניח שהאתר מייצר 1000 שח כל חודש אז מכפיל של 30 אומר שהאתר שווה 30,000 שח. כלומר האתר שווה רווח של שלושים חודשים בבורסה חברות בורסאיות נסחרות לעתים במכפיל של 30 שנות רווח וגם יותר.
בתוך הסבך של מחירי אתרים נמכרים אתרים גם כשאין נתון על מכפיל.
שכן יש אתרים שמייצרים הפסדים אז אין נתון של מכפיל רווח ובכל זאת גם לאתר מפסיד יש ערך כלשהו.
איך מחשבים שווי של אתר מפסיד?
ראשית לא חייבים לחשב שווי, אפשר להציע אותו למכירה ואותו אחד שמציע את המחיר הגבוה ביותר אפשר למכור לו, ואפשר לחכות שהאתר יממש את הפוטנצייאל שלו לרווח ואז למכור.