קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

המבחר של חברות קידום אתרים בארץ הוא גדול למדי. מתוך המבחר העשיר, יש לבחור את החברה המתאימה ביותר, שתוכל לסייע לאתר לממש את הפוטנציאל העסקי שלו.

 

בעזרת קמפיין של קידום אורגני וקידום ממומן ניתן להגדיל באופן משמעותי את התנועה לאתר, וכתוצאה מכך, להגדיל את מעגל הלקוחות הפעיל של העסק. כדי לעשות זאת בהצלחה, מומלץ לשלב בין קמפיינים של מודעות בגוגל לבין תהליך ממושך ועקבי של קידום אורגני.

 

כדי לבחור את חברת הקידום הנכונה עבורכם, כדאי לחפש חברה שלא מסתפקת רק בפעולות קידום סטנדרטיות. החברה הנכונה היא כזו שתוכל לתת לכם ייעוץ שיווקי, להמליץ על האסטרטגיה הנכונה לפעילות ברשת ותוכל לבצע עבורכם גם קידום אורגני וגם קידום ממומן – לפי הצורך.

 

חברה שמגדילה ראש

כדי לבחור חברת קידום אתרים לטווח ארוך, כדאי לוודא שמדובר בחברה שיודעת להגדיל ראש ולייעץ בכל האספקטים של ניהול האתר שלכם. ישנן חברות רבות שמסתפקות בבניית קישורים נכנסים לאתר ובהוספת תכנים מפעם לפעם לאתר. חברות כאלה יכולות לספק תוצאות לא רעות, אך הדבר שלו עסקים שפעילים ברשת באמת זקוקים הוא ביצוע אינטגרציה של כל מאמצי הקידום והשיווק. חברות קידום אתרים איכותיות מתייחסות לאתרים שהן מקדמות כראי של העסק עצמו, ושואפות לשלב את פעולות הקידום שהן עושות עם מאמצי השיווק הכלליים של אותה חברה.

 

מעורבות זו באה לידי ביטוי בבחירת התכנים שמוכנסים לאתר, בשינויים בעיצוב של האתר, בתזמון של העלאת קמפיין ממומן ממוקד לפרק זמן כלשהו וגם בבחירת המסרים השיווקיים של האתר. מקדמי אתרים טובים צריכים לשמש כאנשי שיווק שמצטרפים לצוות השיווק של העסק המקודם ופועלים איתו ביחד.

 

חברה שמבינה בקידום לוקאלי

דבר נוסף שחשוב שחברת הקידום תהיה טובה בו הוא קידום לוקאלי. קידום לוקאלי מתייחס לאמצעי פרסום מקומיים שונים בגוגל, כמו "גוגל לעסק שלי". התוצאות הלוקאליות בגוגל מובלטות מאוד, ומוצגות עם מפה ופרטים נוספים על כמה עסקים נבחרים. קידום לוקאלי הוא תת-תחום בפני עצמו בעולם הקידום, ויש להכיר אותו כדי להצליח להתברג עם האתר שמקדמים בתוך התוצאות המקומיות המובלטות.

 

חברה שמערבת את הלקוח בתהליך הקידום

פרמטר חשוב נוסף בבחירת חברת קידום אתרים הוא איכות הדיווח שהיא מספקת. כאשר עובדים עם חברה מקצועית, יש לקבל דו"ח על התקדמות האתר לפחות אחת לחודש, אם לא אחת לשבוע. הדיווח צריך לכלול את המיקומים של האתר בביטויים שונים בקידום האורגני, ביצועי הקמפיינים הממומנים שפעילים באותו זמן ונתונים סטטיסטיים על היקף הפעילות בתוך האתר עצמו.

 

לדיווח הזה יש חשיבות רבה, מכיוון שהוא מאפשר לבצע את תהליך הקידום בצורה שקופה, ומאפשר לבעלי האתר להיות עם היד על הדופק כל הזמן. כך, אם יש צורך בהגדלת התקציב החודשי של הקידום, למשל, הלקוח יכול להבין את הרציונל שעומד מאחורי הבקשה, וחברת הקידום יכולה לנתח ביחד עם הלקוח את מצב הקמפיין.

 

 

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש