הנפקה הראשונה של חברת סייבר בבורסה האנגלית מאז 2018

חברת הסייברסקיוריטי הישראלית BRANDSHIELD גייסה במסגרת ההנפקה 3.2 מיליון ליש"ט שמטרתם לקדם את האסטרטגיה של החברה

מערכת ספונסר 11/11/2020 16:33

א+א-

חברת BRANDSHIELD הישראלית, הפועלת בתחום פתרונות הסייבר של הגנת מותגים דיגיטלית (Brand protection) והסרת איומים ברשת (Online threat hunting), הודיעה היום שבכוונתה להירשם למסחר בשוק האלטרנטיבי (AIM) של הבורסה לניירות ערך בלונדון (LSE).

ההנפקה תתבצע דרך השתלטות לאחור על חברת Two Shields, המחזיקה בכ - 20% מהבעלות על החברה. חברת Two Shields הודיעה על כך הבוקר גם היא. חברת Two Shields תשנה את שמה ל -BRANDSHIELD Systems והתאריך בו יחל המסחר במניה הינו ה-1 לדצמבר 2020.

BRANDSHIELD גייסה במסגרת ההנפקה 3.2 מיליון ליש"ט שמטרתם לקדם את האסטרטגיה של החברה; הכסף ישמש את BRANDSHIELD לממש פוטנציאל צמיחה והזדמנויות העסקיות. מנהלי החברה הם המנכ"ל יואב קרן והמנכ"ל המשותף וסמנכ"ל הטכנולוגיות, יובל זאנטקרן, שהקימו את החברה ב - 2013 עם מייסד נוסף, דויד פרידמן. מטה החברה ממוקם בישראל ובין משקיעיה גיגי לוי, קרן אפטרדוקס, דיוויד אסיא, יובל בהרב, קרן iAngles, משה שליסר מקרן שפע ודיים אן גלואג (Ann Gloag) מסקוטלנד שהקימה את קבוצת Stagecoach.

BRANDSHIELD מספקת פתרונות של הסרת איומים ברשת, המגנים על מותגים וחברות מנזקים פיננסיים ונזקים למוניטין שלהם כתוצאה מפשעי סייבר כגון פישינג, הונאות, התחזות לבכירים או מכירה של מוצרים מזויפים באינטרנט.

יואב קרן, מנכ"ל החברה: "משבר הקורונה סיפק לעברייני רשת ואמני הונאה הזדמנות להגדיל את פעילותם. התקפות אלו מנצלות את העליה בפעילות הדיגיטלית בעולם והשינוי בהתנהגות צרכנים ברשת, כגון עליה גדולה בקניות ברשת, ושימוש באפליקציות לשיחות וידאו. יותר ויותר חברות מבינות את הסכנות ללקוחותיהן, לעובדיהן ולפעילותן העסקית, הנובעות מאיומים והונאות דיגיטליים".

עוד הוסיף קרן כי "הביקוש לפתרונות המובילים של BRANDSHIELD עומד לעלות. ההנפקה שלנו תאפשר לנו להשקיע ולממש את ההזדמנות ולספק ערך חיובי ארוך טווח לבעלי המניות שלנו".

בגמר תהליך ההנפקה BRANDSHIELD תהיה החברה הישראלית הראשונה מאז 2018 המנפיקה מניות בבורסה בלונדון. כמו כן, תהיה החברה הראשונה המונפקת בלונדון מתחום הגנת הסייבר (סייבר סקיוריטי) מאז 2018. ישנן היום 22 חברות שמקורן בישראל הנסחרות בשוק בלונדון בשווי שוק כולל של 8.4 מיליארד דולר.

טכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) שפיתחה החברה, נועדה לזהות איומים פוטנציאליים ברשת, לנתח אותם, לדרג אותם ובכך לאפשר את הסרתם היעילה מהרשת. טכנולוגית ביג דאטה ואלגוריתמים מאפשרים למערכת לזהות רשתות של איומים דיגיטליים וקבוצות זייפנים. לחברה צוותים של עורכי דין בתחום הקניין הרוחני.

שוק זיהוי איומי סייבר (Cyber threat intelligence) נמצא בצמיחה, כאשר על פי MarketsandMarkets התעשייה צפויה להגיע להיקף של של 12.9 מיליארד דולר עד שנת 2023, בקצב גידול שנתי של 20%.

במהלך השנתיים וחצי האחרונות BRANDSHIELD הגדילה את היקף ההכנסות ממנויים שלה ("ARR") פי חמש. מוקדם יותר השנה, BRANDSHIELD הכריזה כי היא ניטרלה 150 אתרי פישינג שפעלו כנגד חברת ליוויס (לוי שטראוס). הכנסות ה-ARR של BRANDSHIELD ממכירות חדשות במהלך השישה החודשים הראשונים של 2020 היתה כמעט זהה לכל המכירות החדשות בכל שנת 2019.

BRANDSHIELD מספקת שירותי הגנה על מותגים בינלאומיים ממגוון תעשיות, כולל שירותים פיננסים, פארמה, אופנה, טכנולוגיה, מותגי ספורט ובידור. כשני שלישים מלקוחות החברה הם אמריקאים.

 

חדשות ספונסר

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה