האם חברת הקידום בגוגל יכולה להבטיח תוצאות של קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני בגוגל היא אחת מטכניקות הפרסום המובילות בדיגיטל כיום. בכתבה נבחן כיצד לבחור חברת קידום אמינה לעבודה והאם חברת הקידום יכולה להבטיח לנו תוצאות

תוכן מקודם 27/10/2020 10:28

א+א-

מה הכוונה בלהבטיח תוצאות? הכוונה היא לאותן חברות שאומרות לכם שתוך X זמן היא תביא אתכם לעמוד הראשון או לתוצאה הראשונה. מתי זה בסדר להבטיח דבר? האם זה בסדר בכלל להבטיח דבר כזה? ומה כדאי שהלקוחות יידעו לפני שהם נשמעים למילים היפות של איש המכירות.

 

האם אמינות של חברת קידום נבחנת על פי כמה היא מגלה לנו על העבודה שהיא עושה?

ראשית כל, אמינותה של חברת הקידום ממש לא נבחנת על פי אם היא חושפת לנו את שיטות הקידום שלה או לא. חשוב להבין כי חלק מחברות הקידום משתמשות במילים יפות כמו "שקיפות מול הלקוחות" וכד’. זה בסדר לעבוד בצורה שקופה ואמינה מול הלקוחות, אוי ואבוי אם לא, אולם אף חברת קידום לא באמת תחשוף לכם את כל הדברים שהיא תעשה כדי לקדם אתכם. הסיבה לכך פשוטה – חברות לקידום אתרים בדרך כלל צברו ניסיון רב בתחום לאורך השנים, הפכו את הידע שלהם לתוכנית עבודה מקצועית ומסודרת בה הם מאמינים ופועלים לטובת קידום הלקוחות שלהם בגוגל. הם אינם רוצים ששנים של ניסיון, ידע והסקת מסקנות של מה עובד יותר, מה עובד פחות, מה צריך לעשות, מה לא צריך לעשות – כל אלה יועברו בשיחת טלפון אחת ללקוח שיוכל לעשות עם המידע הזה מה שהוא רוצה. גם ככה רוב הלקוחות אינם מבינים בהסברים הטכניים שיקבלו ולכן חשיפה בסיסית של כמה מן הטכניקות שבהן חברת הקידום תעשה שימוש בהחלט יספיקו.

 

מה כולל הליך קידום אורגני מקצועי של כל חברת קידום?

  • ניהול ותפעול שוטף של אתר הלקוח – כולל הזנת תכנים חדשים באתר.
  • אופטימיזציה והתאמה של אתר הלקוח מבחינת התאמת התוכן והביטויים המוקדמים למנועי החיפוש.
  • שיפור חוויית המשתמש באתר.
  • התאמת האתר לגלישה רספונסיבית.
  • דאגה לקישורים פנימיים.
  • בניית קישורים חיצוניים.
  • ועוד.

 

איך נבחן את האמינות של החברה עמה אנו עובדים?

כדי לבחון חברה מומלצת ואת אמינותה כדאי לחפש אחר כמה דברים. ראשית תרצו לקבל המלצות על החברה מלקוחותיה. אם אתם לא מאמינים בהכרח למה שכתוב באתר החברה תוכלו לבדוק את הפידבקים על החברה בעמוד הפייסבוק שלה, בתגובות בגוגל מיי ביזנס ועוד. הדבר הבא שתרצו לבדוק הוא תיק העבודות של החברה. אין כמו בדיקה של איכות העבודה של החברה לבדוק עד כמה היא יודעת מה שהיא עושה. לבסוף, דאגו שיהיה הסכם עבודה. חברת קידום ו/או בניית אתרים שלא עובדת עם הסכם עבודה מסודרת משאירה לעצמה פתח להתחמקות וכן פתח לבעיות גם מבחינתה. הסכם עבודה טוב מעגן סעיפים לטובת שני הצדדים: גם חברת הקידום וגם הלקוח.

 

בשורה התחתונה – האם להיזהר מחברת קידום שמבטיחה לי תוצאות?

יש כמה סוגים של הבטחות. יש חברה המבטיחה לכם תוצאות ומוכנה לשים את הכסף שלה היכן שהפה שלה. כלומר, מוכנה להחזיר לכם את כספיכם במידה ולא תביא תוצאות. במקרה כזה, אם אתם מרגישים שאתם רוצים לנסות – לכו על זה. קחו בחשבון שחברה כזו גם יכולה לבצע כל מיני פעולות לא חוקיות כדי לנסות לתת בוסט רציני לקידום של האתר בזמן קצר, שברגע שגוגל יעלו על זה, האתר שלכם עשוי לקבל עונש רציני מגוגל. יש את החברות שמבטיחות תוצאות בטווח זמן הגיוני – עדיין אין להן שליטה על מנוע החיפוש ועל השינויים שעשויים להיות לאורך הזמן – אולם אלו הבטחות עדינות יותר שעוד איכשהו אפשר לקבל אותן. אלו שמבטיחים הגעה לתוצאה הראשונה או 3 התוצאות הראשונות – או שהן מסוכנות ולא כדאי לעבוד עמן או שהם הולכים לקדם אתכם לביטויים ללא תחרות וללא נפח חיפוש ואז תוך כמה ימים אפשר להיות ראשונים בגוגל אבל זה לא באמת יביא תנועה לאתר שלכם ו/או ישדרג את המוניטין של החברה.

 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה