דניאל שחר, מנכל סייפטי <br>קרדיט: יח"צ
דניאל שחר, מנכל סייפטי קרדיט: יח"צ

סייפ-טי גרופ בע"מ, ספקית של פתרונות Secure Application Access לסביבות ענן היברידי ולסביבות מקומיות, מודיעה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2020:

ההכנסות לרבעון הסתכמו ב - 1,077,000 דולר, לעומת 394,000 דולר ברבעון השני של שנת 2019.לדברי החברה, העלייה נובעת ברובה מאיחוד ההכנסות של NetNut, ומקוזזת בחלקה ע"י ירידה במכירות מוצר ה-SDE של החברה.

עלות המכר הסתכמה ב - 570,000 דולר, לעומת 239,000 דולר ברבעון השני של שנת 2019. העלייה נובעת ברובה מאיחוד עלויות המכר של NetNut, וכן מהפחתה של נכסים בלתי מוחשיים של NetNut, שקוזזו בחלקם ע"י ירידה בעלויות כתוצאה מייעול של צוותי התמיכה והשירות.

הוצאות המחקר והפיתוח (מו"פ) הסתכמו ב - 399,000 דולר, לעומת 559,000 דולר ברבעון השני של שנת 2019. הירידה מיוחסת בעיקר לירידה בעלויות הקשורה בייעול צוות המו"פ, שקוזזה בחלקה ע"י איחוד הוצאות הפיתוח של NetNut.

הוצאות מכירה ושיווק הסתכמו ב - 919,000 דולר, לעומת 739,000 דולר ברבעון השני של שנת 2019. העלייה נובעת בעיקר מאיחוד הוצאות המכירה והשיווק של NetNut, ומקוזזת בחלקה ע"י אמצעי התייעלות וצמצום בעלויות הכוללות של המכירות, השיווק וההוצאות המקצועיות.

הוצאות הנהלה וכלליות הסתכמו ב - 918,000 דולר, לעומת 956,000 דולר ברבעון השני של שנת 2019. הירידה נבעה מצמצום חד בתשלומים מבוססי-מניות, וקוזזה בחלקה ע"י עלייה בהוצאות שכר ובהוצאות על שירותים מקצועיים, וכן איחוד הוצאות הנהלה וכלליות של NetNut.

ההפסד הנקי (IFRS) הסתכם ב - 2,227,000 דולר, או הפסד בסיסי של 0.01 דולר למניה רגילה (לעומת הרבעון השני של שנת 2019: הפסד של 226,000 דולר, או הפסד בסיסי של 0.04 דולר למניה רגילה).

ההפסד הנקי על בסיס Non-IFRS הסתכם ב-1,321,000 דולר, או הפסד בסיסי של 0.00 דולר למניה רגילה (לעומת הרבעון השני של שנת 2019: 1,744,000 דולר, או הפסד בסיסי של 0.29 דולר למניה רגילה).

כל הנתונים לגבי הון המניות של סייפ-טי בהודעה זו, ובכלל זה כמות המניות והסכומים למניה, מוצגים לאחר שקלול איחוד המניות שביצעה החברה ביום 21 באוקטובר, 2019.

שחר דניאל, מנכ"ל החברה, הגיב על התוצאות: "בחודשים האחרונים, המשכנו לזכות בהכרה ביתרונות הטכנולוגיים של המוצר שלנו מצד השוק, באמצעות הזמנה מכובדת מאחד מגופי המודיעין המובילים בעולם ומספר הסכמים יוקרתיים מול גורמי הפצה מקצועיים ומובילים בענף. כמו כן, הצלחנו לחזק את מאזן החברה באמצעות גיוסים משמעותיים, שיאפשרו לנו להמשיך בצמיחה האורגנית וכן להתרחב באמצעות רכישות מוצלחות, בדומה לרכישת NetNut בשנת 2019. אנו גאים על כך שגם בתקופה מאתגרת זו, המשכנו לפעול בחריצות בתפוסה מלאה, תוך שמירה על פעילות יעילה והוצאות נמוכות".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש