קרדיט: pexels.com
קרדיט: pexels.com

כדי להתחרות בענף העסקי עסקים ותיקים משתמשים בחברת ניהול מוניטין על בסיס חודשי, לאחר שנבנה סביבם מוניטין חיובי ומצליח, כמו כן ניהול מוניטין נכון ממזער את הסיכונים לשיימינג עסקי או ביקורות רעות ויוצר תדמית חיובית ורושם טוב על העסק ושירותיו.

עסקים חדשים חייבים בניית במוניטין כדי לשרוד את השוק, להשיג לקוחות חדשים, לפתוח את הפתח לתחרות מול המתחרים ולדאוג לרושם ראשוני חיובי בתוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות.

עסק חדש? המוניטין שלכם באינטרנט הוא בעל חשיבות עצומה

טרם פתיחת עסק או חברה תוכלו לאתר מידע רב ברשת ויועצים שונים המספקים לכם המלצות וטיפים שונים לעסקים וחברות חדשות: המלצות כלכליות ופיננסיות, בניית תוכנית, עסקית איך מתנהלים מול ספקים ובעלי מקצוע, בנקאות עסקית, המלצות תפעוליות, דו"חות  ובקרה ועוד.

יחד עם החשיבות הגדולה של שלל ההמלצות, בניית עסק/חברה בצורה הטובה ביותר מחייבת את הדבר החשוב ביותר עבור כל חברה, בכל גודל ובכל תחום במשק הישראלי והבינלאומי: מוניטין וכמובן מיתוג אישי לבכירים בחברה.

אם בעבר בעלי העסקים דאגו כיצד יחשוב עליהם הציבור ברחוב או כיצד יוצגו על שלטי הפרסום, בעידן הנוכחי זה כבר שנים רבות שעסקים חדשים חייבים לדאוג למוניטין שלהם בגוגל וברשתות החברתיות.

לצורך כך, חברת "ניהול מוניטין" מאפשרת גם לעסקים חדשים להיעזר במגוון הכלים והשירותים הדיגיטליים שברשותה, בניית מוניטין לעסקים חדשים מחייבת בניית בסיס שיווקי מקצועי ויח"צ דיגיטלי איכותי וכאן חברת "ניהול מוניטין" נכנסת לתמונה.

באמצעות בניית מוניטין לעסקים חדשים, ניתן יהיה להתאים תכנית פעולה אסטרטגית שיווקית המותאם לעסק/חברה שלכם, שמכם והמוניטין שלכם באינטרנט יוצג כחיובי, מרשים ומקצועי.

כמעט כל ענף במשק מוגדר כענף בעל רמת תחרות קשה במיוחד, מלבד הצורך בחשיפה ראשונית חיובית והישרדות – ללא בניית מוניטין לעסקים חדשים, אין סיכוי להתחרות רק באמצעות שירות/מוצר טוב או ייחודי.

גוגל ורשתות חברתיות: איך מגיעים אליכם?

עסקים חדשים בכל התחומים יתגלו אל הגולשים הרבים ברחבי הרשת באמצעות 2 מקורות עיקריים: מנוע החיפוש של גוגל והרשתות החברתיות.

כדי להגיע אל חברות ועסקים המספקים מוצרים ושירותים שונים, הלקוחות הפוטנציאליים יחפשו לרוב ביטויים בתחום שלכם, כך לדוגמה: אם אתם יבואן שמנסה להכניס תכשיר מהפכני חדש לישראל בתחום האנטי אייג’ינג, הלקוחות הפוטנציאליים יחפשו "אנטי אייג’ינג", "קרם לעור", "העלמת קמטים ללא ניתוח" וביטויים נוספים שקשורים לשם הזה. בנוסף גם כעסק חדש, חשוב לבנות את שמכם ולבסס את הביטויים סביב שם העסק שלכם ואת הביטויים המקשרים בין שם העסק לביטויים מהתחום שבו אתם עוסקים.

באמצעות שליטה על תוצאות החיפוש והחשיפה ברשתות החברתיות, לקוחות רבים יחשפו לעסק שלכם ובניית מוניטין מקצועית תבטיח שמלבד החשיפה המוניטין עצמו יהיה גם חיובי.

כדי לשלוט על תוצאות החיפוש ולצורך בניית מערך רשתות חברתיות מקצועי, חברת "ניהול מוניטין" מציעה את שירותיה לבניית בסיס מוניטין חזק ויציב שיספק לכם פתיחה שיווקית דיגיטלית מוצלחת. ללא שירותי ניהול מוניטין או נס מהשמיים, רוב הסיכויים שהלקוחות החדשים לא יצליחו להגיע לעסק/חברה חדשים, בזמן שהמתחרים העתידיים שלכם כבר נעזרים בשירותי ניהול מוניטין.

ההמלצה החמה היא להגדיר תקציב ראשוני לבניית מוניטין לעסקים חדשים ולאחר מכן, יחד עם הצלחת העסק/חברה, להגדיר תקציב חודשי בהתאם לגודל ולצרכים העסקיים והשיווקיים שלכם. לאחר שתגדלו ולעיתים כבר בהתחלה תאלצו להתמודד עם טיפול במוניטין שלילי, גם במצבים כאלו נהיה שם כדי לסייע באתגר טיפול במוניטין שלילי.

באמצעות ניהול מוניטין לעסקים חדשים באינטרנט ניתן לבנות תדמית חיובית וזוהרת באמצעות פעולות שיווקיות מתקדמות רבות. בתחילת התהליך חברת "ניהול מוניטין" תבנה יחד אתכם את תכנית הפעולה השיווקית, בהתאם לסוג העסק, הצרכים שלכם, השאיפות שלכם ובהתאם לתקציב המוגדר.

 

התחרות על הביטויים והמוניטין העסקי אינה פשוטה כלל, המטרה היא בניית בסיס חזק ליצירת מוניטין חיובי וגדול יותר בהמשך ובאמצעות פעולות רבות המבוצעות על-ידי המומחים בתחום כדי להתחיל ולבסס את העסקים החדשים בתחום. בניית מוניטין חיובי לחברות ועסקים חדשים מצריכה לדאוג שתוצאת חיפוש וחשיפה המגיעה מהרשתות החברתיות תהיה חיובית, כזו שתספר את הסיפור העסקי שלכם ותמשוך כמה שיותר לקוחות.

בניית מוניטין לעסקים חדשים לקחה בעבר חודשים רבים ולעיתים גם כשנים בפעולות פרסום ושיווק ישנות, פה לאוזן, התמודדות עם אתגרים עסקיים רבים ושמירה על הצלחת העסק מכל ההיבטים במשך תקופה ארוכה.

בניית מוניטין לעסקים חדשים בעידן הנוכחי יכולה לקחת זמן קצר בהרבה מבעבר, כבר בשבועות הראשונים ניתן יהיה לראות תוצאות בחשיפה ובהתאם לכל מקרה וצורך.

בפתיחת עסקים וחברות חדשים, בעלי העסקים חייבים לזכור שאינם לבד בשוק וגם אם המוצרים והשירותיים שלהם ייחודיים ואפילו מוגדרים כפטנט, החשיפה לא תגיע כך סתם לבד וגם חברה עם מוצר מהפכני וחדשני (אפילו אם הוא מציל חיים) תצטרך להשקיע על בניית מוניטין לעסקים חדשים.

חשיפת חברה חדשה או מוצר/שירות חדש של חברה קיימת הם אתגר גם למומחי שיווק דיגיטלי, בדומה להמלצות הכלכליות והתפעוליות, אם תשקיעו כבר בהתחלה בבניית מוניטין תוכלו לראות נחת ושקט נפשי בהמשך.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש