זה קורה בן רגע ותופס אתכם תמיד לא מוכנים - תאונה עם הרכב, פיצוץ של צינור ביוב בדירה ולא עלינו, מקרה רפואי שמצריך התערבות של מיטב הרופאים. המקרים האלו, לרוב, מגובים אצל כל אחד ואחת מאיתנו בפוליסת ביטוח שמטרתה לפצות אתכם (תלוי אם רכשתם פוליסה מתאימה או לא). אבל איך יודעים אם באמת מגיע לכם פיצוי או לא?
חברות ביטוח מרוויחות כשהן לא מפצות את הלקוחות שלהן
אבל זה לא אומר שהן לא יפצו אתכם אם אתם מכירים את פוליסת הביטוח שלכם על בוריה ויש גורם מקצועי שמטפל עבורכם בתביעה.
יכול להיות שהן ינסו בדרך כזו או אחרת להתחמק מתשלום או לשלם פיצוי חלקי כדי להשאיר עוד כמה שקלים בכיסן. אבל, חברות ביטוח לא מתעסקות עם לקוחות שמכירים את פרטי הפוליסה או סוכנויות ביטוח מקצועיות. הכל תלוי במי שמתנהל מולן.
פוליסת הביטוח היא בעצם חוזה דרקוני שנחתם ביניכם לבין חברת הביטוח ומטרתו להסדיר את תנאי הפיצויים ובאיזה מקרים הם עתידים להתקבל. ומכיוון שאנחנו יודעים שרובכם לא עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח, אנחנו גם בטוחים ש 99.9% מכם לא באמת עוברים ולומדים את תנאי הפוליסה לפני שאתם מוסרים את פרטי כרטיס האשראי שלכם.
"בטוח, ככה עושים ביטוח" מנסים לשנות את כללי המשחק
"השקיפות מול הלקוחות זה הדבר החשוב ביותר. אם תשאלו את רוב אזרחי מדינת ישראל, הם לא ידעו לענות לכם מתי מגיע להם פיצוי מהביטוח, כמה השתתפות עצמית הם צריכים לשלם ותוך כמה זמן הם אמורים לראות את הכסף בחשבון הבנק".
אלעד הגל, הבעלים, מסביר שאחת המטרות שלו היא לחבר מחדש בין גורמים מקצועיים המטפלים בתיקי ביטוח (סוכנים וסוכנויות) לבין אזרחי ישראל שרמת האמינות שלהם כלפי סוכנים וסוכנויות ביטוח נפגעה ללא סיבה אמיתית.
"חלק מחברות הביטוח משתמשות בקמפיינים שקריים על סוכני ביטוח כדי להגדיל את המכירות שלהן. מי שרואה כל הזמן טלוויזיה, בסוף מאמין להם - והמעמד של סוכני ביטוח נשחק. מניסיון אישי ומבדיקות רבות שעשינו על הנושא, רכישת ביטוח דרך סוכן עדיפה פי כמה מרכישת ביטוח באופן עצמאי דרך חברה ישירה. גם במחיר וגם בשירות".
"באתר שלנו, גם תוכלו לקרוא כמעט כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים פוליסה, וגם לחבור לגוף אמין, מקצועי שיתן לכם שירות מכל הלב במהלך בחירת הפוליסה וגם אחרי שכבר רכשתם ביטוח. ככה תוכלו להבטיח שיהיה בפניכם את כל המידע הנחוץ לכם וגם גורם מתווך בינכם לבין חברת הביטוח במקרה בו תאלצו לדרוש ממנה את הפיצוי שמגיע לכם".
מקרים שיבהירו לכם כמה ההיכרות עם תנאי הפוליסה שלכם הכרחית
- לפני כחודש, פנתה אלינו גברת שביום בהיר אחד ירדה לרכב שלה לפני שיצאה לעבוד וגילתה שהוא עומד מרוסק "טוטאל-לוס" בחניה. על השמשה, הושאר לה פתק עם הפרטים של הפוגע והיא החלה בתהליך של פניה לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי.
חברת הביטוח של הפוגע, לא יכלה להכחיש שאכן מדובר בטעות של המבוטח שלה, שלחה שמאי שיבדוק את הרכב והודיעה לה כי ב"עשרה ימי עסקים הקרובים כספי הפיצויים שהוסכמו יעברו לחשבונה". אותה גברת, פנתה אלינו כי היא לא ידעה מה היא אמורה לעשות בקופה הזו שאין לה רכב, מכיוון שחברת הביטוח "שכחה" להציע לה רכב חלופי ו/או תשלום עבור מוניות בזמן שבו הרכב שלה מושבת וכספי הפיצויים עדיין לא עברו לחשבון שלה.
אלמלא היא הייתה פונה אלינו, ככל הנראה שהיתה משכירה רכב או נוסעת במוניות על חשבונה האישי כדי לנסוע לעבודה ולסידורים וכתוצאה הייתה מפסידה אלפי שקלים.
- שלוש שנים חלפו מאז שמשה (שם בדוי) עבר תאונת דרכים ושבר חמש עשרה עצמות שונות בגופו. לאחר שנפגע, חברת הביטוח שלו כמובן התגייסה כדי להציע פתרונות לנזקים שנגרמו לרכב אבל "שכחה" שיש ללקוח שלה גם ביטוח תאונות אישיות שעליו הוא משלם במיטב כספו.
אחרי שפנה אלינו וחבר לגורם מקצועי, אותה סוכנות בדקה את ההיסטוריה של הלקוח, הבינה כי מגיע לו מחברת הביטוח סכום פיצוי אסטרונומי בגובה 200,000 ש"ח על השברים שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה ודאגה שהכספים יועברו לו לחשבון בתוך ימים אחדים.
אל תפחדו לעשות ביטוח דרך סוכן. נהפוך הוא, גם המחיר שתקבלו יהיה טוב יותר מהמחיר אותו תצליחו להשיג לבד וגם יהיה גורם מקצועי שיטפל לכם בכל מה שתצטרכו בתחום הביטוח. "כמו שלא הולכים גלי עורך דין לבית משפט, ככה גם לא עושים ביטוח בלי סוכנות ביטוח ותיקה ואמינה לצידכם".
נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה או בקשה.
למידע נוסף ולמעבר לאתר, לחצו על הקישור - בטוח, ככה עושים ביטוח