רשת סטימצקי החלה בפיילוט לשיפור חווית השירות והקנייה באמצעות מערכת בקרת קהל וסניפים INSIGHT RETAIL. המערכת מאפיינת בכל שעות פעילות הסניפים את הקהל המגיע לסניפים, את נכונותו לרכוש ממוצרי הסניף ואת הטרנד המתגבש ועולה מכל סניף וסניף בהתאם למיקומו, כמות וסוג המבקרים בו ועוד מגוון רחב של אספקטים קמעונאיים.
הניתוח הוויזואלי של פעילות הסניפים ושילוב המידע המתקבל מאפשר תובנות ברורות ומדידות של הפוטנציאל המכר הגלום בסניפי הרשת וזאת במטרה לשפר את חווית השירות והקניה.
איריס בראל, מנכ"ל סטימצקי, אמרה היום: "סטימצקי כבית לתרבות שואפת תמיד לשפר את חווית הקנייה והקריאה בחנויותיה, ופיילוט זה משמש נדבך נוסף בתהליך הלמידה הגובר, שעוזר לנו לצמוח, לגדול ולהשתפר."