"חברת אלדן" יצאה בקמפיין פרסומי (ביום העצמאות כולנו ישראלים כחול-לבן) בצירוף חולצות המיובאות מתורכיה. צביקה ליברמן, מנהל איגוד הטקסטיל בהתאחדות התעשיינים בתגובה לקמפיין חברת אלדן המתפרסם בעיתונים, תוקף בחריפות ואומר: "קמפיין חברת אלדן הינו קמפיין ציני וריק מתוכן הנושא את השם כחול-לבן לשווא.
לו חברת אלדן האמינה בכחול-לבן – הייתה צריכה לייצר את החולצות המצורפות לעיתונים בישראל ולא לייבאם מתורכיה. "כולנו לובשים כחול-לבן" הינו הטעייה מבישה שכן חברת אלדן העדיפה לספק פרנסה לעובדים תורכיים ולא לעובדים ישראליים, דבר הפוגע בפרנסתם של מאות משפחות בישראל".