לפי סקר שערכה חברת זוגלובק באמצעות מכון המחקר Market Watch לקראת יום העצמאות עולה כי 73% מהאוכלוסיה היהודית מתכננת לעשות מנגל ביום העצמאות שיהיה השנה "ביתי" – 60% מתכננים לחגוג אותו בבית ורק השאר בחוץ (בפארקים, יערות..). הסקר בוצע בקרב 507 גברים ונשים בוגרים ממדגם ארצי ומייצג. 


73% מהאוכלוסיה היהודית מתכננת לעשות מנגל ביום העצמאות הקרוב ועוד 18% עדין לא החליטו. 75% מתכוונים להשתמש במנגל פחמים ו- 16% במנגל גז. 11% יקנו מנגל חדש לקראת יום העצמאות.

עם מי ואיפה חוגגים? יום העצמאות יהיה השנה ביתי – 60% יחגגו אותו בבית שלהם או של מישהו אחר והשאר בחוץ (בפארקים, יערות וכו’). הכי חשוב לצרכן הישראלי במנגל של יום העצמאות הוא קודם כל החברה – האנשים איתם עושים את המנגל (62%) ובמקום השני איכות הבשר (31%). רק ל- 4% חשוב איפה עושים את המנגל של יום העצמאות. יום העצמאות ייחגג בקבוצות גדולות של לפחות 2 משפחות ויותר ע"י כמעט כולם (95%).

הבשר במנגל של יום העצמאות?  הגברים הם מי שבעיקר מחליטים וקונים את הבשר ליום העצמאות (ציינו 62%-65%).  50% מהצרכנים יקנו את הבשר למנגל בסופר ו- 35% יקנו באיטליז/קצביה.  הבשר האהוב ביותר לצלייה במנגל הוא סטייק פרגית (33%) וסטייק בקר (26%).  החלק של העוף האהוב ביותר לצלייה הוא פרגית. במקום השני אוהבים חזה כנפיים  ובמקום השלישי כבד. האכלנים העיקרים של המבורגר (62%) ונקניקיות (85%) ביום העצמאות הם הילדים ובני הנוער. האכלנים העיקריים של קבבים הם גברים (45%) וכן ילדים ובני נוער (31%).

חברת הבשר שיקנו ליום העצמאות. הבשר הפופולרי ביותר למנגל של יום העצמאות הקרוב יהיה של חברת זוגלובק (ציינו 42%). 82% ציינו שיקנו בשר שהם מכירים את החברה שמייצרת אותו.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש