מעבדת קספרסקי העוסקת בפיתוח פתרונות ניהול אבטחת תוכן, היא ספקית תוכנות האבטחה שהציגה את צמיחה  הגבוהה ביותר למשתמשי הקצה בסקטור הארגוני ברבעון הרביעי של 2009. מעבדת קספרסקי מיוצגת בישראל על ידי חברת פאוור תקשורת.


מסקירה כלל עולמית של שוק האבטחה הארגוני ברבעון הרביעי של 2009 שנערכה על ידי חברת ניתוחי השוק קנליס עולה כי ברבעון הרביעי של 2009 הגדילה מעבדת קספרסקי את נתח השוק שלה בשוק תוכנות האבטחה למשתמש הקצה הארגוני ל-5.3%, בזכות צמיחה  של 83% בשווי האספקות למשתמשי הקצה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.


"פתרונות האבטחה למשתמש הקצה מהווים את מוקד כוחה של מעבדת קספרסקי בכל רחבי העולם ומשמשים כאמצעי ההגנה המשמעותי ביותר למשתמש הארגוני - אבל זוהי רק נקודת הפתיחה שלנו", אומר נעם פרוימוביץ’, מנכ"ל פאוור תקשורת, "השנה אנו מתכוונת מעבדת קספרסקי להרחיב את משפחת המוצרים הארגוניים ואת המיקוד השיווקי שלנו בשני תחומים נוספים: הגנה ואבטת מידע בתוך הרשת הארגונית לתוכנות מסרים, אינטרנט ותשתית שרתים מתקדמת, והגנת תוכנה כשירות (SaaS) ושירותי מחשוב ענן, לרבות שירותי אינטרנט ודואר אלקטרוני המסופקים בענן ומוצרי תוכנה לשירותי אבטחת IT המנוהלים מרחוק. בעזרת הרחבת שורת הפתרונות המתקדמים שלנו, נוכל להציע טווח נרחב ומקיף של מוצרי ושירותי אבטחת IT למשתמשים הארגוניים בכל גודל ובכל מקום".


קנליס מפרסמת את נתוניה על בסיס רבעוני. המתודולוגיה מאחורי ‘Worldwide Enterprise Security Market Overview Q4 2009’ מתמקדת בניטור שווי האספקות למשתמש הקצה מהספקים לערוצי ושותפי השיווק השונים (או ישירות למשתמש הקצה). קנליס עושה שימוש בשורה של כללים מובנים וברורים לאפיון מוצרים. היא לוקחת בחשבון כיצד המוצרים ממוצבים על ידי הספקים ומגדירה לעיתים בקטגוריה גבוהה יותר מוצרים המתאימים ליותר מאשר סגמנט לקוחות אחד.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש