ספקית שירותי התקשורת הספרדית, טלפוניקה (ניו יורק: TEF), השיקה מרכז יישומים שהוקם על ידי אקסנצ’ר (accenture. ניו יורק: ACN) המעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ בכל העולם.
המרכז הוקם במטרה לענות על צרכי פיתוח האפליקציות של טלפוניקה באמריקה הלטינית ואירופה, וזאת במסגרת הסכמים קיימים עם אקסנצ’ר.
על פי תנאי העסקה, תנהל אקסנצ’ר את פיתוח ותחזוקת היישומים המיועדים לתמוך בפעילויות מחלקות שירות הלקוחות, בילינג וגבייה ב-17 שווקים באמריקה הלטינית ואירופה, ובכך לתת מענה על צרכי אגפי משאבי האנוש ותשתיות הטכנולוגיה של טלפוניקה.