חדשות שוק ההון

אייסקיור קיבלה הזמנה לרכישת מוצרי החברה מבית חולים בסין

תמורת העסקה בסך 220 אלף דולר שולמה מראש; בית החולים יערוך ניסוי עצמאי במערכות ובמחטים להקפאת גידולים סרטניים בשד של אייסקיור בקרב מטופלות

חדשות ספונסר 15/12/2019 11:11

א+א-

חברת אייסקיור, שפיתחה טכנולוגיה להקפאת גידולים בשד ללא ניתוח, הודיעה כי קיבלה הזמנה לאספקת מערכות ומחטים עבור בית חולים מוביל בסין לטובת ביצוע ניסוי עצמאי להקפאת גידולים סרטניים בשד, בתמורה לסך של 220 אלפי דולר, אשר שולמו מראש. להערכת החברה, ההזמנה תסופק עד סוף שנת 2019.

 

בנוסף, כחלק מאסטרטגיית החברה לחדירה לשוק הסיני, אייסקיור התקשרה בהסכם עם חברה סינית העוסקת בייעוץ רגולטורי לחברות המייצרות מכשור רפואי ברחבי העולם, לקבלת שירותי ייעוץ רגולטורי ורישום המחטים לצורך שיווק ומכירה לצרכים מסחריים של מוצרי החברה בסין. יצוין כי לאייסקיור אישור ה-CFDA (מנהל המזון והתרופות של סין) לשיווק מערכת ה-IceSense3 של החברה ללא המחטים.

 

אייל שמיר, מנכ"ל אייסקיור: "השוק בסין מהווה עבורנו יעד אסטרטגי וההזמנה הראשונה לאספקת מוצרים לבית חולים היא צעד ראשון בתהליך הרחבת המסחור גם בטריטוריה זו. כבר היום לאייסקיור תוצאות קליניות ממספר רב של פרוצדורות ברחבי העולם, המראות כי ניתן להשמיד גידולים, בין אם סרטניים ובין אם שפירים, באמצעות טכנולוגיה ישראלית חדשנית.

 

בתקופה האחרונה קיבלנו אישור לשיווק מוצרינו בטריטוריות מרכזיות במזרח הרחוק וחתמנו על הסכם אסטרטגי עם חברת המכשור הרפואי Terumo היפנית בתמורה מינימלית של כ-13.2 מיליון דולר, לתקופת ההסכם, מתוכה קיבלנו הזמנת רכש בהיקף 3 מיליון דולר. אנו משוכנעים כי הנוכחות שלנו בשווקים משמעותיים במזרח הרחוק תייצר ערך רב עבור בעלי המניות שלנו."

 

עוד מדווחת אייסקיור על הצלחות בחודשים האחרונים, ביניהן קבלת אישור ממשלת תאילנד (מטעם FDA Thailand, Ministry of Public Health) לשווק את המערכת שלה והמוצרים הנלווים להשמדת גידולים ממאירים ושפירים. האישור בתאילנד מגיע לאחר ההסכם המשמעותי שנחתם עם Terumo וכולל מכירה ושיווק מוצרי אייסקיור בטריטוריות יפן וסינגפור. עם קבלת האישור לשיווק גם בתאילנד, וההסכם עם Terumo, אייסקיור תנהל מו"מ עבור זכויות הפצה בלעדיות בטריטוריה זו.

 

חברת Terumo corp. נסחרת בבורסה לניירות ערך בטוקיו בשווי שוק של כ- 23 מיליארד דולר עם מחזור מכירות שנתי של כ- 5.6 מיליארד דולר בשנה שנסתיימה ביום 31 במרץ 2019, אשר מתוכם כ- 1.2 מיליארד דולר במדינות אסיה שאינן יפן. ל-Terumo יכולות הפצה נרחבות באסיה בכלל, ובתאילנד בפרט.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה