חדשות שוק ההון

איתמר מדיקל: SoClean התחייבה לרכישות בהיקף מינימאלי של 4.5 מיליון דולר

SoClean תשווק ותמכור באופן בלעדי את מוצר ה-WatchPAT ONE של איתמר החל מהרבעון הרביעי של 2019

חדשות ספונסר 05/12/2019 09:42

א+א-

איתמר מדיקל מדווחת על חתימת הסכם אסטרטגי עם אחת מחברות הצמיחה המובילות בשוק האמריקאי, חברת SoClean, בהיקף צפוי של מיליוני דולרים בשנה עד 2024.

 

על פי ההסכם, SoClean, חברה מובילה המפתחת, מייצרת ומשווקת מכשירי ניקוי וסניטציה של CPAP’s (מסכות נשימה) באמצעות ערוצי שיווק ישירים לצרכן בשוק השינה, תשווק ותמכור באופן בלעדי את מוצר ה-WatchPAT ONE של איתמר בערוצי שיווק ישירים לצרכן (שוק ה-DTC) בארה"ב. במסגרת ההסכם התחייבה SoClean לרכישת כמויות מינימום מדי שנה. החל מהרבעון הרביעי של  2019 ובמהלך שנת 2020, התחייבה SoClean לרכוש מכשירי WatchPAT ONE בסך של 4.5 מיליון דולר, ובהיקפים הולכים וגדלים מדי שנה עד שנת 2024.

 

ל-SoClean יינתנו זכויות DTC בלעדיות בארה"ב בכל ערוצי השיווק והמכירות הישירים לצרכן, להוציא מוסדות רפואיים.

 

איתמר מדיקל, המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים לאבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה ומתמקדת בשוק הקרדיולוגיה, תשתף פעולה עם SoClean על מנת שהבדיקה הביתית לאבחון דום נשימה בשינה WatchPAT ONE ושירותי בריאות דיגיטליים (Digital Health) נלווים יהיו זמינים ישירות לצרכנים פרטיים. שיתוף הפעולה נועד להתגבר על החסמים המבניים הקייימים כיום ברכישה וביצוע של בדיקת דום נשימה בשינה דרך רופאים בדרך המסורתית ופתרונות טיפוליים לצרכן הפרטי, בכך שצרכנים פרטיים יוכלו לרכוש את הבדיקות הביתיות של WatchPAT ONE בנוחות, באמצעות רכישה באונליין או דרך משווקי משנה אחרים. צעד זה מאפשר לאיתמר לראשונה למכור את בדיקת השינה הביתית שלה, WatchPAT ONE, ישירות לצרכן הפרטי באמצעות שותף בעל מומחיות וניסיון בשיווק והפצה לשוק זה.

 

Soclean הינה יצרנית של מכשיר אוטומטי לניקוי וסניטציה של CPAP’s, מכשיר חדשני אשר מנקה באופן טבעי את ציוד ה-CPAP ללא צורך בפירוק או שימוש במים או כימיקלים מזיקים. לפי פירסומיהם, זוהי הדרך הבטוחה והבריאה ביותר לנשום אוויר נקי יותר ולחוות חווית CPAP טובה יותר.

 

WatchPAT ONE היא הבדיקה הביתית החד פעמית היחידה לאבחון דום נשימה בשינה, אשר אושרה על ידי ה-FDA. WatchPAT ONE מספקת דוח שינה מקיף ואוטומטי לפענוח והיא פשוטה לשימוש עם יתרונות לוגיסטיים, אשר מותאמים במיוחד לשוק ה-DTC (שיווק ישיר לצרכן).

 

יצוין, כי בשבוע שעבר סיכמה איתמר מדיקל את הרבעון השלישי של השנה, עם זינוק של 33% בהכנסות ל-8.1 מיליון דולר, והיא צפויה לסיים את השנה הנוכחית תוך עמידה בטווח העליון של תחזית ההכנסות, כ-31 מיליון דולר.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה