חדשות שוק ההון

רבעון חלש נוסף לקסטרו, ההפסד הנקי עלה ל-32 מיליון ₪

קיפאון במכירות שהסתכמו בכ- 434 מיליון ₪ בדומה לרבעון השלישי אשתקד; המכירות בחנויות הזהות במגזר ההלבשה ירדו בכ-7%

חדשות ספונסר 28/11/2019 14:09

א+א- 3

קבוצת קסטרו-הודיס פרסמה את תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2019 והציגה קיפאון בהכנסות וירידה ברווחים.

 

ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ- 434 מיליון ₪ לעומת כ- 434 מיליון ₪ בדומה לרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ב-3 הרבעונים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-1,264 מיליון ₪ לעומת כ- 1,285 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

 

הרווח הגולמי הסתכם ברבעון בכ- 235 מיליון ₪ (54.3% מהמכירות) לעומת כ- 240 מיליון ₪ (55.3% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי ב-3 הרבעונים הראשונים של השנה הסתכם בכ- 710 מיליון ₪ (56.2% מהמכירות) לעומת כ- 743 מיליון ₪ (57.8% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.

 

ההפסד התפעולי הסתכם ברבעון בכ- 17.3 מיליון ₪ לעומת כ- 8 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד התפעולי ב-3 החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ- 36.2 מיליון ₪ לעומת רווח של כ- 21.2 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. ההוצאה בגין השקת קרולינה למקה בארה"ב עומדת במצטבר על כ-47 מלש"ח.

 

ההפסד הנקי הסתכם ברבעון בכ- 32 מיליון ₪ לעומת כ- 9 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי ב-3 הרבעונים הראשונים של השנה הסתכם בכ- .469 מיליון ₪ לעומת רווח נקי של כ- 11.6 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

 

גבי רוטר מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס, אמר היום עם פרסום תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2019: "קבוצת קסטרו-הודיס נמצאת במרכזו של תהליך רחב של שינויים בכל מותגי הקבוצה במטרה לחזור לצמיחה, לשפר את היעילות התפעולית של מותגי הקבוצה, ולהמשיך לבסס את מעמדה של הקבוצה המחזיקה במותגי האופנה המובילים, תוך חידוש והצערת בית האופנה קסטרו כמותג האופנה הישראלי המוביל בישראל.

 

"תהליך זה מחייב השקעות ואנו מאמינים כי במהלך השנה הבאה נראה את תוצאותיו החיוביות ופירות השינויים וההשקעות במותגי הקבוצה. אנו ממשיכים להשקיע ולהטמיע את השינויים הרבים בקבוצה, החל מהטעמת כוח אדם בכיר חדש וצעיר, דרך כניסת מעצבי אופנה, החלפת ספקים, עיבוי מערך הדיגיטל של מותגי הקבוצה עם השקת אתרי אינטרנט מקוונים מחודשים עם הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום.

 

"עוד בין המהלכים המרכזיים של קבוצת קסטרו הודיס, המשך הרחבה ופריסת מותג האיפור האיטלקי והמצליח קיקו מילאנו. מותג האיפור החדש בישראל הביא לתוצאות מאד טובות במהלך תקופה קצרה, ואנו מתכננים לפתוח חנויות נוספות להרחבת הפריסה במהלך השנה הקרובה. 

 

כמו כן, אנו ממשיכים בהרחבת פעילות קרולינה למקה בתחום האופטיקה בישראל ובמדינות ספרד, אנגליה, תאילנד, אוסטרליה, פנמה ומקסיקו אשר רושמות הצלחה. בארה"ב נפעל בשנה הבאה להבטיח צמיחה רווחית לאחר ההשקעה הכבדה בה נשאנו השנה"

 

3 תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    לא בטוח שזה קשור לליצנים

    כל ענף האופנה הוא שוק קשה מאוד ובעייתי מאוד בתנאים של היום. קסטרו היא חברה שההזמנות מחו"ל נוגסות לה באופן משמעותי וישיר בפעילות. זה שונה מאוד מכל מיני רשתות דיסקאונט שנפלו בתקופה האחרונה - בקסטרו הסיפור שונה לגמרי. להבנתי הם יהיו חייבים לחשב מסלול מחדש בתקופה הקרובה אחרת יגיעו למקומות נמוכים יותר.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    boomstik 28/11/2019 15:17

  2. 2
    והיו תקופות שהליצנים האלה הרוויחו|35|

    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    mvk 28/11/2019 14:49

  3. 3
    ככה זה שליצנים מנהלים

    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    m-g 28/11/2019 14:45