גידול של 33% בהכנסות איתמר מדיקל ברבעון השלישי

הכנסות ה-WatchPAT בארה"ב ברבעון גדלו ב-23% ל-5.8 מיליון דולר; ההפסד הנקי הסתכם ב-1.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל

חדשות ספונסר 26/11/2019 14:10

א+א- 3

איתמר מדיקל הדואלית, המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים לאבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה ומתמקדת בשוק הקרדיולוגיה, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2019 ולתשעת החודשים הראשונים של השנה.

 

ההכנסות ברבעון השלישי של 2019 גדלו ב-33% ל-8.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-6.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נבעה ברובה מגידול במכירות ה-WatchPAT בארה"ב, ביפן ובאירופה ומגידול במכירות ה-EndoPAT.

 

ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2019 גדלו ב-22% ל-21.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-17.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. 

 

הכנסות ה-WatchPAT ברבעון גדלו ב-32% ל-7.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-5.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות ה-WatchPAT בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדלו ב-22% ל-19.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-16.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

 

הכנסות ה-WatchPAT בארה"ב ברבעון השלישי של 2019 גדלו ב-23% ל-5.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (בניכוי מכירות CPAP ברבעון השלישי של 2018). מכירות המוצרים המתכלים והמתחדשים היוו כ-71% מסך מכירות ה-WatchPAT בארה"ב ברבעון השלישי של 2019, בהשוואה לכ-60% ברבעון המקביל אשתקד.

 

הכנסות ה-WatchPAT בארה"ב בתשעת החודשים הראשונים של 2019 גדלו ב-24% ל-15.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-12.1 מיליון דולר (בניכוי מכירות CPAP ברבעון השלישי של 2018) בתקופה המקבילה אשתקד.

 

הרווח הגולמי ברבעון גדל ל-6.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-4.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2019 עלה ל-77.2%, בהשוואה ל-74.3% ברבעון המקביל ב-2018.

 

הרווח הגולמי בתשעת החודשים גדל ל-16.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-13.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של 2019 עלה ל-77.3%, בהשוואה ל-75.9% בתקופה המקבילה אשתקד.

 

ההפסד התפעולי ברבעון השלישי עמד על 1.0 מיליון דולר, בהשוואה ל-0.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהפסד התפעולי נובע בעיקר מגידול של 1.6 מיליון דולר בהוצאות מכירה ושיווק, הקשורות להרחבת צוות המכירות האמריקאי לטריטוריות גיאוגרפיות וורטיקליות חדשות (27 טריטוריות ב-30.9.2019, בהשוואה ל-21 ב-30.9.2018), ומגידול בהוצאות הנהלה וכלליות בשל רישום למסחר של תעודות הפיקדון האמריקאיות ב-NASDAQ בפברואר השנה. גידול זה קוזז בחלקו על ידי הגידול בהכנסות.

 

ההפסד התפעולי בתשעה חודשים עמד על 4.0 מיליון דולר, בהשוואה ל-2.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהפסד התפעולי נובע בעיקר מגידול של 3.7 מיליון דולר בהוצאות מכירה ושיווק הקשורות להרחבת צוות המכירות האמריקאי לטריטוריות גיאוגרפיות וורטיקליות חדשות. 

 

ההפסד הנקי ברבעון השלישי הסתכם ב-1.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי בתשעת החודשים הראשונים הסתכם ב-4.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

 

על בסיס Non-IFRS, ההפסד הנקי ברבעון השלישי של 2019 הסתכם ב-0.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-0.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי על בסיס Non-IFRS אינו כולל כ-0.5 מיליון דולר בתשלומים מבוססי מניות, פחת והפחתות של רכוש קבוע ונכסים בלתי מוחשיים, שינוי בהפרשה לחובות מסופקים ואבודים והפסד משערוך של נגזרים, בהשוואה לכ-0.7 מיליון דולר של הוצאות דומות ברבעון המקביל אשתקד.

 

נכון ליום 30 בספטמבר 2019, בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 17.4 מיליון דולר.

 

"המשך ההכרה בערך הטכנולוגיה שלנו בצירוף הצלחה בהוצאה לפועל של אסטרטגיית החדירה לשוק באזורי מפתח הביאו לרבעון נוסף של הכנסות שיא", ציין נשיא ומנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק.

 

"האימוץ הגדל של WatchPAT 300 על ידי השוק והתגובה הנלהבת ל-WatchPAT ONE שלנו מדגימות כי המוצרים החדשניים שלנו, אשר נבדלים ביכולתם לספק זמן שינה אמיתי, ארכיטקטורת שינה ופיענוח אוטומטי, נותנים פתרון מוצלח לצרכים ללא מענה בבדיקת דום נשימה בשינה. אנו ממשיכים להרחיב את הנגשת הדיאגנוסטיקה וניהול מתווה הטיפול למחלת הדום נשימה בשינה למטופלים באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית שלנו, מבוססת ענן, אשר משנה את האופן, זמן והמקום בו בדיקות דום נשימה בשינה מבוצעות.

 

בעוד אנו ממשיכים להתקדם ביעדי צמיחת ההכנסות, אנו מאמינים כי אנו כעת במסלול להשיג את הטווח העליון של תחזית ההכנסות שפרסמנו בעבר, לשנת 2019 בשיעור של 25%-30%, או כ-31 מיליון דולר".

 

לאחרונה דיווחה איתמר מדיקל כי החברה קיבלה הזמנת רכישה של מעל שני מיליון דולר ל-WatchPAT 300 מלקוח מהותי. כמו כן, הורחב הכיסוי ל-WatchPAT ב-7 תכניות Blue Cross Blue Shield נוספות, כולל Blue Shield of California ו-Blue Cross Blue Shield Federal Employee, המכסות כ-15 מיליון מבוטחים, אשר עדכנו את הפוליסות שלהן כך שיכללו את ה-WatchPAT כבדיקה ביתית מבוטחת של דום נשימה בשינה.

 

החברה הודיעה על מינויה של ד"ר ג’ניפר קוק כ-Global Medical Director, על מנת שתוביל את מאמצי החברה המתמשכים במחקר, קליניקה ומדע ושיתופי פעולה מדעיים עם מוסדות מחקר, גופי רפואה ומובילי דעה בשוק.

 

 

3 תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    חברה וותיקה עם מוצר אחד (מוצר טוב)

    שלא מצליחה להרוויח כסף (מפסידה בעקביות את כספי המשקיעים). לדעתי חייבת לייצר רווח או להימכר לאחת מאריות התחום. לא מושקע בחברה ובמצב הנוכחי גם לא הייתי משקיע בה.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    RAZ1964 26/11/2019 14:58

  2. 2
    גידול משמעותי במכירות לא מוביל להקטנת הפסד.

    זו לא חברת הזנק. קיימת 20 שנה ומוכרת יותר מעשור. ובכל זאת לא מגיעה לרווח. חבל. עצוב
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    ATUK19 26/11/2019 14:28

  3. 3
    דוח חזק

    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    jeddy 26/11/2019 14:15