חדשות שוק ההון

בזק בינלאומי תשלם פיצוי ללקוחות האינטרנט שלה בסכום של 9 מיליון ₪

בית המשפט המחוזי קיבל את התביעה הייצוגית שהוגשה נגד החברה בגלל בעיות במהירות הגלישה

חדשות ספונסר 10/07/2019 12:37

א+א-

חברת בזק בינלאומי מדווחת היום על פסק דין שהתקבל בתביעה ייצוגית נגדה. על פי התביעה, במהלך חודש אוקטובר 2011 לא סיפקה בזק בינלאומי ללקוחות האינטרנט שלה את מהירות הגלישה לה התחייבה בחוזה. התובעים דרשו החזר של דמי המנוי החודשיים ופיצוי בגין עוגמת נפש. התובעים בתביעה הייצוגית דרשו כי יפסק להם סכום של 120 מיליון ₪ בסך הכל עבור ההחזר החודשי והפיצוי.

 

בחודש מרץ 2016 אישר בית המשפט לנהל את התובענה נגד בזק בינלאומי כתובענה ייצוגית. בדו"ח השנתי של בזק לסיכום שנת 2018 דיווח החברה שהצדדים הגישו סיכומים בתיק והם ממתינים לפסק הדין.

 

היום, כמעט 8 שנים אחרי תחילת הפרשה, מדווחת החברה כי בית המשפט המחוזי מרכז-לוד נתן אמש פסק דין המקבל את התביעה הייצוגית ומחייב את בזק בינלאומי בתשלום פיצוי ללקוחות האינטרנט הפרטיים שלה בסכום כולל של כ-9 מיליון ₪.

 

מבזק בינלאומי נמסר "מדובר בהחלטה המתייחסת לפרק זמן של 12 יום בלבד במהלך שנת 2011  ואינה רלוונטית ליום זה, החברה מכבדת את פסק הדין ותלמד אותו״.

 

נגד חברת בזק בינלאומי עומדות עדיין 3 תביעות נוספות, בכולן מבקשים העותרים להכיר בתביעה כייצוגית. בתביעה משנת 2012 נטען כי החברה מפלה בין לקוחות ומספקת חבילות זהות במחירים שונים ללקוחות שונים. בינואר 2015 הוגשה תביעה בה נטען כי שירות סינון התכנים "מורשת" ללקוחות המגזר הדתי בתשלום, אינו מגן על המשתמשים והם נחשפים לתכנים פוגעניים. באפריל 2018 בית המשפט אישר את התובענה כייצוגית בחלקה. בספטמבר 2016 הוגשה תביעה כספית בצירוף בקשה להכיר בה כייצוגית על כך שהחברה גובה תעריף מופרז ובלתי סביר עבור שיחות טלפון יוצאות לחו"ל.

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה