חדשות שוק ההון

פריון תשתף פעולה עם חברת נתוני הצפייה אלפונסו

שתי החברות ייצרו יחד קמפיינים ממוקדים מבוססי בינה מלאכותית בהתאמה אישית; פריון קיבלה היום המלצת השקעה מלייק סטריט קפיטל במחיר יעד הגבוה ב-106% ממחיר הסגירה אמש

חדשות ספונסר 09/07/2019 16:44

א+א- 1

חברת פריון נטוורק הדואלית (סימול: PERI), המספקת פתרונות שיווק דיגיטליים למותגים וספקי מדיה, הודיעה היום כי חטיבת הפרסום אנדרטון תשתף פעולה עם חברת נתוני הצפייה האמריקאית אלפונסו (Alphonso), ליצירת קמפיינים ממוקדים מבוססי בינה מלאכותית במגוון מדיות ומסכים. אלפונסו, שעם לקוחותיה נמנים סוכנויות פרסום וגופי שידור, מנתחת נתוני צפייה של כ-34 מיליון משקי בית בארה"ב, והיא מספקיות נתוני הצפייה בתכנים טלוויזיוניים המובילות כיום.

 

הצפייה היומית הממוצעת בטלוויזיה בארה"ב עומדת על כ-3 שעות ו-35 דקות, לצד גלישה יומית ממוצעת של כ-6 שעות ו-35 דקות במכשירים דיגיטליים אחרים. כך עולה מנתונים שפרסם האתר הטכנולוגי eMarketer ב-31 במאי. המעבר ממדיום טלוויזיוני למדיות אחרות מקשה על מפרסמים ומומחי שיווק ליצור חווית לקוח עקבית ומסר אחיד, ודורש חיבור בין נתוני המשתמשים במדיות השונות.

 

שיתוף הפעולה עם אלפונסו יאפשר לאנדרטון להשתמש בנתוני החשיפה בטלוויזיה ברמת הצופה, ולייצר קמפיינים מסונכרנים המותאמים אישית באמצעות שימוש בפורמטים יחודיים במאות מדיות ואפליקציות סלולריות.

 

"אנדרטון היא מחלוצות המיתוג הדיגיטלי המסונכרן ופיתחה את הפתרון האמיתי היחיד לתוהו ובוהו המאפיין את עולם הפרסום הדיגיטלי", אמר מנכ"ל פריון, דורון גרסטל. "שילוב נתוני הטלוויזיה של אלפונסו בפתרון הקריאטיבי שלנו הוא צעד משמעותי למימוש מטרתנו לפרסום מסונכרן ויעיל במגוון רחב של מדיות ומסכים".

 

מייסד ומנהל המוצר הראשי של אלפונסו, ראגו קודיג’, הוסיף: "מותגים יודעים כי פרסום אפקטיבי מתחיל בהתאמת הפרסומות לקהל הנכון, מה שדורש ידע והבנה במגוון מסכים ומדיות. לכן החלטנו לשתף פעולה עם אנדרטון, שיודעת לספק למותגים את היכולת להגביר את מעורבות המשתמש באמצעות חיבור נתוני הצפייה בטלוויזיה לקמפיינים דיגיטליים מסונכרנים במדיות השונות. יחד, נמשיך להוכיח שסנכרון זה מוביל לתוצאות". 

 

מוקדם יותר הודיעה פריון על תחילת סיקור החברה על ידי לייק סטריט קפיטל, שמעניקה לחברה המלצת קנייה במחיר יעד של 6$, מחיר הגבוה ב-106% ממחיר הסגירה של המניה אמש. בבית השקעות אומרים כי החברה תרשום הפסדים גם השנה, אך החל מ-2020 הצפי הוא שהחברה תציג נתונים טובים הרבה יותר. "אנחנו מאמינים שהחברה מתומחרת נמוך משוויה לאחר ששיפרה את המאזן שלה והיא נמצאת במסלול צמיחה", אומרים בלייק סטריט.

כתבות נוספות

תגובה אחת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    PERI

    ELSOn Say u what? Technically ..... LL toooo Tnx Glorious evening
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    rutti 09/07/2019 17:40