חדשות שוק ההון

קסטרו מסכמת רבעון עם הפסד נקי של 48 מיליון ₪

ההכנסות הסתכמו בכ- 369 מיליון ש"ח לעומת כ- 429 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד; המכירות בחנויות זהות קטנו בכ-18.8% ובכ-9.7% במגזרי ההלבשה ואביזרי האופנה

חדשות ספונסר 30/05/2019 13:12

א+א- 5

קסטרו מפרסמת את תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2019, וכמו שאר חברות האופנה מציגה תוצאות חלשות. ההכנסות הסתכמו בכ- 369 מיליון ש"ח לעומת כ- 429 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. המכירות בחנויות זהות קטנו בכ-18.8% ובכ-9.7% במגזרי ההלבשה והאביזרי אופנה בהתאמה. הקיטון במכירות החנויות הזהות הושפע, בין היתר, מעיתוי חג הפסח, אשר חל השנה ברבעון השני ואילו אשתקד חל ברבעון הראשון.

 

הרווח הגולמי הסתכם בכ- 195 מיליון ש"ח (52.7% מהמכירות) לעומת כ- 240 מיליון ש"ח (55.9% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. השחיקה ברווחיות הגולמית נובעת מעלייה בשיעור ההנחות ומעליית שער הדולר ביחס לשקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

 

הוצאות המכירה והשיווק נשארו זהות לאשתקד עקב יישום תקן 16 וכללו הוצאות שיווק בגין השקת פעילות קרולינה למקה בארה"ב. הוצאות ההנהלה והכלליות הסתכמו בכ-24 מלש"ח לעומת כ-20 מלש"ח ברבעון המקביל. הגידול בהוצאות הנהלה וכלליות נובע מעיבוי כוח האדם במערך הדיגיטל של הקבוצה והקמת הפעילות של קרולינה למקה בארה"ב.

 

קסטרו סיימה את הרבעון עם הפסד נקי שהסתכם בכ-48 מיליון ₪ לעומת רווח של 1.6 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

 

גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום עם פרסום התוצאות: " קבוצת קסטרו נמצאת במרכזו של תהליך אסטרטגי נרחב וחובק לכלל מותגי הקבוצה, הכרוך בהשקעות ארוכות טווח נרחבות וגדולות. "בשנה האחרונה קבוצת קסטרו השקיעה בהרחבת השדרה הניהולית ובשינויים ארגוניים עם מנהלים חדשים, צעירים ומוכשרים מהטובים בישראל.

 

אנו נמצאים בתהליך פיתוח מתקדם ומושקע של השקת אתרי אינטרנט חדשים ומושקעים בטכנולוגיות החדישות בעולם של המותגים קרולינה למקה ישראל, לאדילה, טופ טן, איב רושה, הודיס וקסטרו. מהלכים אסטרטגיים ארוכי טווח אלה כרוכים בהשקעות משמעותיות של כלל מותגי הקבוצה, במטרה להוביל את ענף האופנה בישראל עם המותגים הטובים ביותר, חידוש והצערת בית האופנה קסטרו כמותג האופנה הישראלי המוביל בישראל".

 

כתבות נוספות

5 תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    רק ראנואר

    רק ראנואר 01/06/2019 08:41

  2. 2
    נכנסו לכביסה|8|

    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    hummiz 30/05/2019 17:03

  3. 3
    פעם קניתי הרבה אצלהם

    בייחוד חולצות מכופתרות. ברגע שראיתי שחולצות נכנסו ויצאו מקומטות אשש ובחלקן הצבע אף התקלף..הבנתי שתם עידן..
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    hummiz 30/05/2019 17:03

  4. 4
    עיצוב ובדים סוג ג' בנוסף כח אדם שטוב

    למקדונלדס לא בהכרח מתאים כשירות בחנות בגדים לצרכן הישראלי כל זה במחירי המתחרים.יצרו חנות למגזר וברגע שהמגזר הפסיק גם להתלבש שם הם בבעיה,גולף לא רחוקים מהם, רק שלגולף יש חנות תינוקות ובית שמצליחות יותר וחברות בנות.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    ozzby 30/05/2019 14:21

  5. 5
    חברה שאם לא תתאפס על החיים

    שלה היא תעלם מהמפה.... הפסדים פסיכיים...|8| אין ספק שהטעמים של הצרכן הישראלי משתנים מי שלא יתאים עצמו יעלם. לא חסרות דוגמאות מהשנים האחרונות.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    דובי 30/05/2019 13:18