חדשות שוק ההון

ההפסד הנקי של קומפיוג’ן ברבעון הראשון עלה ל-8.4 מיליון דולר

לחברה לא היו הכנסות ברבעון זה; בקופת המזומנים של החברה 38.2 מיליון דולר; החברה החלה טיפול בחולה הראשון בטיפול המשולב של הניסוי הקליני שלב 1

חדשות ספונסר 20/05/2019 15:38

א+א- 2

קומפיוג’ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה העוסקת בגילוי חישובי ופיתוח של תרופות ראשונות מסוגן לאימונותרפיה של סרטן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון הראשון לשנת 2019 שהסתיים ב-31 במרץ 2019.

ההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2019 הסתכמו ב-0 דולר בהשוואה ל-10 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2018. ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2018 משקפות את תשלום המקדמה ((upfront payment בסך של 10 מיליון דולר במסגרת הסכם למתן רישיון עם חברת MedImmune/AstraZeneca.

הוצאות המחקר והפיתוח ברבעון הראשון לשנת 2019 הסתכמו ב-6.3 מיליון דולר בהשוואה ל-7.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2018. הקיטון בהוצאות המחקר והפיתוח מיוחס לצעדי ההתיעלות עליהם החברה הכריזה במהלך הרבעון הראשון של 2019. ירידה נוספת בהוצאות צפויה לבוא לידי ביטוי במהלך שנת 2019.

ההפסד הנקי ברבעון הראשון לשנת 2019 הסתכם ב-8.4 מיליון דולר, או 0.14 דולר למניה בסיסי ובדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי של 0.1 מיליון דולר, או 0.0 דולר למניה בסיסי ובדילול מלא ברבעון הראשון בשנת 2018.

נכון ליום 31 במרץ 2019 סך יתרות המזומנים הסתכמו ב-38.2 מיליון דולר בהשוואה ל-45.7 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2018. במהלך שלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ 2019, החברה מכרה כ-961,000 מניות רגילות תחת תוכנית “at-the-market” במסגרת הסכם מכירת מניות אשר נחתם עם Cantor Fitzgerald & Co. במאי 2018. סך התקבולים ממכירת המניות היה 3.4 מיליון דולר (נטו), בניכוי עמלות מכירה ל-Cantor והוצאות הנפקה. לחברה אין חוב.

החברה מדווחת על מספר ציוני דרך שהושגו לאחרונה, ביניהם טיפול בחולה הראשון בטיפול המשולב של הניסוי הקליני שלב 1. הטיפול בוצע במסגרת השלב של העלאת מינונים של COM701 עם מינון קבוע של אופדיבו, בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים. הטיפול המשולב בניסוי נערך במסגרת הסכם שיתוף הפעולה הקליני עם בריסטול-מאיירס סקוייב, שנחתם באוקטובר 2018.

דר’ ענת כהן-דייג, נשיאה ומנכ"לית קומפיוג’ן, אמרה בתגובה לדו"חות "2019 ממשיכה להיות מלווה בהישגים משמעותיים, ואנו צופים שנשיג אבני דרך חשובות נוספות במחצית השנייה של השנה. גיוס מטופלים ומרכזים רפואיים עבור הניסוי הקליני שלב 1 שלנו עם COM701 נמשכים כמתוכנן, ויש לנו כעת 10 מרכזים רפואיים מובילים שמשתתפים בניסוי. גיוס מטופלים עבור שלב העלאת המינונים במונותרפיה צפוי להסתיים עד סוף הרבעון השלישי, ולאחריו יחל גיוס מטופלים לקבוצות טיפול רחבות יותר בשלב המונותרפיה. בנוסף, לאור ההתקדמות בשלב העלאת המינונים של COM701 כמונותרפיה, מצאנו לנכון להתחיל את שלב העלאת המינונים של הניסוי המשולב, שלב עבורו אנו צפויים להשלים את גיוס המטופלים השנה".

"במקביל, אנחנו מקדמים את התוכניות הנמצאות בשלבי מחקר ופיתוח מוקדמים יותר. תוכניות אלו מתמקדות במולקולות ראשונות מסוגן שמטרתן לשנות את הפעילות של תאים מדכאי מערכת החיסון בסביבת הגידול, בעיקר תאים מיאלואידים. כמו כן, אנחנו ממשיכים לפעול לגילוי חלבונים ומסלולים ביולוגים חדשים שיתכן ומעורבים בעמידות מערכת החיסון בפני טיפולים כנגד PD-1. מטרתנו היא להתקדם עם מגוון תוכניות נוספות, ראשונות מסוגן בעלות פוטנציאל גבוה בנוסף ל-COM701, הן לצרכי פיתוח פנימי והן כדי לייצר הזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה".

2 תגובות