חדשות שוק ההון

הולמס פלייס: עלייה של 5.7% בהכנסות והסתכם ב-390.7 מיליון שקל

מספר המנויים: עלה ב-11% וחצה את רף ה-127 אלף; הרווח הנקי זינק ב-50% והסתכם ב-19.8 מיליון ₪

חדשות ספונסר 27/03/2019 14:11

א+א-

חברת הולמס פלייס, חברת מועדוני הכושר והבריאות מקבוצת הולמס פלייס העולמית, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לשנת 2018 ולחציון השני של השנה ומדווחת על המשך צמיחה עקבית, תוך שיפור ברווחיות וזינוק של 50% ברווח הנקי. הולמס פלייס מאיצה את יישום אסטרטגיית הצמיחה ומציבה יעד להגעה ל-EBITDA של 100 מיליון שקל עד 2022/3. 

 

הכנסות החברה צמחו ב-2018 ב-5.7% והגיעו ל-390.7 מיליון שקל. במחצית השנייה של 2018 הסתכמו הכנסותיה של הולמס פלייס ב-197.4 מיליון שקל, עלייה של 4.3% בהשוואה ל-189.3 מיליון שקל במחצית השנייה של 2017. החברה ממשיכה להגדיל באופן עקבי את מספר המנויים שלה, ונכון לסוף 2018 עמד מספר המנויים על יותר מ-127 אלף, עלייה של 11% לעומת 114 אלף מנויים בסוף 2017.

 

הרווח הגולמי צמח ב-2018 ב-26.3% ל-58.4 מיליון שקל, בהשוואה לרווח גולמי של 46.2 מיליון שקל ב-2017. שיעור הרווח הגולמי השתפר ועמד בסוף 2018 על 15% לעומת 12.5% בסוף 2017. במחצית השנייה של השנה הסתכם הרווח הגולמי ב-29.6 מיליון שקל, עלייה של 22% בהשוואה לרווח גולמי של 24.2 מיליון שקל במחצית השנייה של 2017.

 

ה-EBITDA רשם בשנה החולפת עלייה של 12% והסתכם ב-48.6 מיליון שקל לעומת EBITDA של 43.3 מיליון שקל ב-2017, בעוד ה-EBITDA המתואם (בניכוי הוצאות פריסייל) רשם עלייה של 13% ל-50.6 מיליון שקל בהשוואה ל-44.8 מיליון שקל בשנת 2017. ה-EBITDA במחצית השנייה של 2018 הסתכם ב-24.1 מיליון שקל, זאת בהשוואה ל-EBITDA של 22.4 מיליון שקל במחצית המקבילה ב-2017, עלייה של 7.5%. במחצית השנייה של שנת 2018 עלה ה-EBITDA המתואם ל-25 מיליון שקל, בהשוואה ל-23 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2017, עלייה של 8.7%.

 

בשורה התחתונה, הולמס פלייס מדווחת על זינוק חד של 50% ברווח הנקי ל-19.8 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של 13.2 מיליון שקל ב-2017. במחצית השנייה של 2018 רשמה הולמס פלייס רווח נקי של 10.8 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 8.4 מיליון שקל במחצית המקבילה ב-2017, עלייה של 29%.

 

בחלוקה מגזרית, שני מגזרי הפעילות של החברה צומחים. מגזר הולמס פלייס המשיך להשתפר, ורשם הכנסות של 361 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של 356.9 מיליון שקל ב-2017. ה-EBITDA במגזר הולמס פלייס נאמד ב-44.4 מיליון שקל, זאת בהשוואה ל-EBITDA של 44.1 מיליון שקל בשנת 2017. במחצית השנייה של 2018 הסתכם ה-EBITDA במגזר הולמס פלייס ב-21.06 מיליון שקל, בהשוואה ל-22.45 מיליון שקל EBITDA במחצית השנייה של 2017.

 

מגזר אייקון ממשיך להוות מנוע צמיחה משמעותי, עם הכנסות בהיקף של 30.9 מיליון שקל בשנה החולפת, זינוק של 140% בהשוואה להכנסות של 12.86 מיליון שקל ב-2017. במחצית השנייה של 2018 הסתכמו הכנסות מגזר אייקון ב-17.9 מיליון שקל, זינוק חד של 139% בהשוואה ל-7.5 מיליון שקל במחצית השנייה של 2017. מגזר מועדוני אייקון עבר ב-2018 ל- EBITDAחיובי של 4.2 מיליון שקל, בהשוואה ל-EBITDA שלילי של כ-800 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד. במחצית השנייה של 2018 הסתכם ה-EBITDA במגזר אייקון ב-3 מיליון שקל, זאת לעומת EBITDA שלילי של 14 אלף שקל במחצית השנייה של 2017.

 

קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס, מסרה: "אנו מרוצים מאוד מהתוצאות הכספיות של שנת 2018, המהוות תוצאות שיא ומעידות על עוצמת המותג של הולמס פלייס ועל יישום מוצלח של אסטרטגיית הצמיחה בחברה. הצלחת הולמס פלייס היא תוצאה בראש ובראשונה של סטנדרט השירות שאנו מספקים למנויים, וגם בשנה החולפת השקענו קרוב ל-15 מיליון שקל בשדרוג המועדונים ובשיפור והחלפת הציוד והמכשירים, על מנת לספק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר. הגידול העקבי במספר המנויים, לצד ירידה בשיעור נטישת המנויים, מניחים תשתית איתנה להמשך צמיחה ושיפור ברווחיות".

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה