חדשות שוק ההון

פוטומדקס חוזרת ליפן עם מותג ה-NO!NO!

חתמה על הסכם הפצה עם חברה יפנית מובילה למוצרי צריכה

מערכת ספונסר 07/04/2015 15:59

א+א- 1

חברת פוטומדקס הודיעה על חתימת הסכם הפצה בלעדי דרך חברת הבת רדיאנסי (Radiancy Inc.) עם חברת סינרג’י טריידינג (Synergy Trading Corporation) למוצרי no!no!™ מסויימים ביפן. סינרג’י טריידינג, הממוקמת באוסקה, הינה אחת מהיבואניות היפניות המובילות למוצרי צריכה מעל לעשור, ומנהלת מותגים בינלאומיים המיובאים מארה"ב ומאירופה.

 

הסכם זה כולל את מוצרי ה- Radiancy’s no!no! 8800 וה- no!no! PRO. בנוסף, סינרג’י תשיק שני דגמי no!no! חדשים במהלך 2016, וכן לחברה זכות סירוב ראשונה לשיווק מוצרי צריכה נוספים של רדיאנסי. ההסכם תקף עד ל-31 בדצמבר 2016 וניתן לחידוש לאחר מכן. סינרג’י ביצעה הזמנה ראשונית למוצר בהיקף של 1.2 מיליון דולר למשלוח מיידי.

 

סינרג’י מוכרת בעיקר על רקע הבאת הסודה סטרים לשוק היפני. עוד בין מותגי הצריכה הבינלאומיים הנוספים, הרבים והידועים שסינרג’י משווקת ביפן: אופני מרצדס-בנז, Rollie® Eggmaster, Flex Seal ו- Flex Shot. לחברה 50 עובדים, והכנסותיה השנתיות עומדות על כ-60 מיליון דולר.

 

"חברת סינרג’י טריידינג, על יכולותיה השיווקיות המוכחות והניסיון המוכח עם מותגים בינלאומיים, היא הבחירה האידיאלית ל- no!no! ביפן", אמר ד"ר דולב רפאלי, מנכ"ל פוטומדקס. "נשיא ומנכ"ל סינרג’י, מר טושיהירו הרנקה, בנה בית שיווק חזק ב-15 שנה בלבד. החברה עובדת עם מעל ל-6,000 חנויות, כולל כל חברות הכלבו המובילות, בעיקר חנויות טכנולוגיה ומוצרי צריכה כלליים ברחבי יפן. בנוסף, הפרסום שסינרג’י מובילה בעיתונות המודפסת, בטלויזיה, ברדיו ובאינטרנט, ושירות הלקוחות המבוסס, יסייעו לחזרתו של מכשיר ה- no!no!למדינה שבעבר נחשבה כפלח משמעותי של מכירותינו לצרכנים".

כתבות נוספות

תגובה אחת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    סוף סוף בשורות טובות

    נראה איך השוק האמריקאי יגיב על כך
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    moshel57 08/04/2015 12:41