חברת רמי לוי שיווק השקמה עוסקת בשיווק קמעונאי בתחום המזון בישראל. הרשת הינה רשת דיסקאונט לצרכן הפרטי ומציעה מגוון מוצרים בתחום המזון, ניקוי וטואלטיקה, קוסמטיקה וטקסטיל. מניות החברה נסחרות בבורסה בת"א לפי שווי שוק של 2.3 מיליארד ש"ח.
מתחילת השנה עלו מניות החברה כ- 37%, כשבחודש אפריל פורסם כי הקרנות הזרות פידילטי ו-MSD CAPITAL הפכו להיות בעלי עניין בחברה עם החזקות של מעל 6% כל אחת.
ניתוח טכני – מניות החברה נסחרות סמוך לרמות השיא האחרונות סביב רמה של 18500 נקודות, כשרמת תמיכה חשובה מאוד נמצא סביב 16000 נקודות.
טכנית, הגרף אינו מבשר טובות בטווח הקצר, מחזורי המסחר סביב רמות השיא בסיום חודש מאי היו מהערניים שראינו וייתכן שמסמנים דווקא שיא לתקופה הקרובה, בנוסף, ניתן לראות שהירידות החדות מרמות השיא היו במחזורי מסחר ערים במיוחד.
התנועה העולה האחרונה מאזורי התמיכה סביב 16000 לכיוון 17500 התרחשו בליווי מחזורי מסחר נמוכים מאוד ביחד לממוצע שיכולים להעיד על פיזור של כסף חכם. יחד עם האמור לעיל נציין כי מכפיל רווח של מעל 20 הופך את המניה למעט יקרה ברמות האלה דבר שנובע ככל הנראה מצפיות מאוד אופטימיות ושמירה על רווחיות מהגבוהות בענף ולא רק, אלא המשך צמיחה גבוהה ברבעונים הקרובים. רק לשם השוואה המתחרה הגדולה בענף שופרסל נסחרת במכפיל רווח של 13.5.
טריגר שלילי מהותי יגיע רק בשבירה ברורה של רמת 16000 נקודות שיכול להוציא את הדובים ואת המניה לתיקון יורד מהותי יותר לאחר גל עולה חזק מאוד שהחל ברמות השפל בנייר בדיוק לפני שנה ברמות מחיר של 8300-8500 נקודות והסתיים נכון לכתיבת שורות אלה ברמה של 18500 נקודות.
רמי לוי – גרף יומי
