טים קוק, מנכ"ל אפל וג'ון טורס, סגן נשיא בכיר להנדסת חומרה<br>קרדיט: אפל
טים קוק, מנכ"ל אפל וג'ון טורס, סגן נשיא בכיר להנדסת חומרה קרדיט: אפל

מנייתה של ענקית הטכנולוגיה אפל (סימול:AAPL) נמצאת תחת לחץ לאחר שהחברה העלתה מחירים במספר דגמי MacBook ו-iPad.

עליות המחירים, הנעות בין 100 ל-300 דולר, משקפות את מאמציה של אפל לגלגל את עלויות הזיכרון והאחסון הגבוהות יותר אל משתמשי הקצה.

מנכ"ל החברה היוצא, טים קוק, רמז בעבר כי התאמות מחירים מסוג זה הן בלתי נמנעות נוכח העלייה בהוצאות על רכיבים.

מחיר דגם ה-MacBook Pro 1TB עלה ב-300 דולר למחיר חדש של 1,999 דולר, בעוד שדגם ה-iPad Pro Wi-Fi 256GB טיפס ב-200 דולר ל-1,199 דולר.

מחיר ה-MacBook Neo עומד כעת על 699 דולר (עלייה של 100 דולר), ומחיר ה-iPad Air 128GB עלה ב-150 דולר ל-749 דולר.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש

  • 10
    תודה! יש לך אולי גם דעה

    על שארק-נינג'ה (SN)? יש שם תבנית בשבועי לכיוון 200, זה נראה לך ריאלי? מחזיק קצת והנר היומי לא מוצא חן בעיניי..
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • RMA
    • 25/06/2026 21:36
  • 9
    Rddt מעניינת

    עוקב אחריה גם יש מצב כניסה טובה היום עם סטופ מתחת לנמוך נתמכה ממוצע 50 . גם קו מגמה עולה פונד היא אחלה בחלה דווקא מרוויחה יפה מai בעיקר בלתת דאטה של משתמשים. אבל כן יש סיכוי כי היא טכנית סקטור תוכנה אבל גם רשתות חברתיות ושניהם לא להיט מאילנית לאחרונה. אני רואה שקיבלה המלצה היום עם יעד ל300$ מneedham
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • mknk34
    • 25/06/2026 21:09
  • 8
    שם מ"נ 100|4|

    271, תחתית תעלה, וגאפ לסגור, אני מכוון לפחות לשם. צריך לפצות על ההפסדים בלונגים..|13| סטופ העלתי ל-288. הכי מואס על PLTR ו-MSTR.. כמה רציתי להיות בפנים כשזה קורה... מה אומר על RDDT? טכני מעניין. הפונד' בעייתי? ה-AI מאיים עליה?
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • RMA
    • 25/06/2026 21:06
  • 5
    יקירת השוק 274 תבלום

    מתים עליה שמה בוול סטריט תכך יגידו זה הזדנמות בלה בלה שמתי TAKE PROFIT 275 יקחו יקחו לא יקחו גם טוב העיקר צדקתי |1|
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • mknk34
    • 25/06/2026 17:40