סקוט ראסל, מנכ"ל נייס<br>קרדיט: נייס
סקוט ראסל, מנכ"ל נייס קרדיט: נייס

חברת נייס (סימול: NICE) פרסמה היום (ה’) את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של השנה, עמדה בתחזיות השוק והעלתה צפי להמשך.

בשורה העליונה, ההכנסות ברבעון השלישי גדלו ב-6% ל-732 מיליון דולר לעומת 690 מיליון דולר אשתקד - מעל אמצע טווח תחזיות האנליסטים בשוק.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם ב-511.6 מיליון דולר בהשוואה ל-490.3 מיליון דולר אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2025 הסתכם ב-69.9% לעומת 71.1% אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי גדל ב-5%, והסתכם ב-230 מיליון דולר בהשוואה ל-220 מיליון דולר אשתקד. שיעור הרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2025 הסתכם ב-31.5% לעומת 32% אשתקד.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי ברבעון השלישי גדל ב-7%, והסתכם ב-200 מיליון דולר לעומת 186 מיליון דולר אשתקד. שיעור הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2025 הסתכם ב- 27.4% לעומת 27.1% אשתקד. הרווח למניה הסתכם ב-3.18 דולרים - בטווח תחזיות השוק.

מעלה תחזיות

נייס מעלה את תחזית סך ההכנסות (non-GAAP) לשנת 2025 שצפוי להסתכם ב-2.932 מיליארד דולר עד 2.946 מיליארד דולר, שמייצג גידול של 7% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד.

החברה מעדכנת את תחזית הרווח (non-GAAP) למניה בדילול מלא לשנת 2025 שצפוי להיות בטווח של 12.18 דולר עד 12.32 דולר, שמייצג גידול של 10% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד.

התחזית המעודכנת כוללת את התוצאות הצפויות של Cognigy החל מתאריך הרכישה ועד לסוף השנה.

"אנו שמחים לדווח על רבעון שלישי חזק, הנובע מהמשך יישום האסטרטגיה שלנו, המתמקדת בבינה מלאכותית, ומהביצועים המצוינים שלנו בשוק" אמר סקוט ראסל, מנכ"ל נייס. ההכנסות הסתכמו ב־732 מיליון דולר, ברף העליון של טווח התחזית, כאשר ההכנסות מענן גדלו ב־13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל־563 מיליון דולר. הצמיחה בהכנסות מענן נבעה מהמומנטום החזק של תחום חוויית הלקוח המבוססת בינה מלאכותית ותחום השירות העצמי, שהציגו גידול של 49% בהכנסות השנתיות החוזרות, וגידול של 43% בנטרול Cognigy, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. יכולות ה-AI נכללו בכל עסקת CX חדשה של מעל מיליון דולר בשנה, מה שממחיש את התרחבות אימוץ פתרונות ה-AI שלנו בקרב הארגונים הגדולים ביותר".

ראסל הוסיף: "אנו רואים המשך תאוצה בתנופת ה-AI שלנו, עם ביצועים אורגניים חזקים שהועצמו בזכות ההטמעה של Cognigy. יחד עם פלטפורמת CXone, אנו פורצים מחדש את הגבולות בעולם חוויית הלקוח, כאשר אנו מאחדים בזמן אמת בינה מלאכותית, דאטה ייחודי של לקוחות ואוטומציה תחת פלטפורמה אחת המספקת תוצאות עסקיות משמעותיות ללקוחותינו. העוצמה של האסטרטגיה שלנו, בשילוב עם קצב החדשנות והביצועים שלנו, ממקמים את נייס בחזית מהפכת ה-AI בתעשייה."

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש