וילי פוד פרסמה היום (ג’) את הדוחות והציגה ברבעון השני של 2025 תוצאות חזקות עם צמיחה דו-ספרתית ברווחיות, שיפור בשיעורי רווח גולמי ותפעולי, ירידה בהוצאות מכירה ושיווק, והכפלה ברווח הנקי. הגידול החד בהכנסות המימון היווה מנוע משמעותי לשורה התחתונה.
המכירות ברבעון השני של 2025 הסתכמו בכ-305.3 מיליון שקל, עלייה של 8% לעומת כ-282.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי עלה בקצב מהיר יותר מהמכירות, 10.1%, והסתכם ב-88.7 מיליון שקל לעומת 80.6 מיליון שקל בשנה שעברה. שיעור הרווח הגולמי עלה מ-28.5% ל-29%.
הוצאות מכירה והשיווק ירדו ב-3.2% והסתכמו ב-33.9 מיליון שקל לעומת 35.1 מיליון שקל, מהלך שתמך בשיפור הרווחיות.
הוצאות ההנהלה - נרשמה עלייה של 11.7% להיקף של 14.6 מיליון שקל, לעומת 13.0 מיליון שקל בשנה הקודמת.
הרווח התפעולי זינק ב-23.7% והגיע ל-40.2 מיליון שקל, לעומת 32.5 מיליון שקל. גם שיעור הרווח התפעולי מהמכירות השתפר מ-11.5% ל-13.2%.
הכנסות המימון נטו קפצו ב-90.5% ל-27.4 מיליון שקל לעומת 14.4 מיליון שקל.
הרווח לפני מס על ההכנסה כמעט הוכפל - עלייה של 91.5%, והגיע ל-67.6 מיליון שקל, לעומת 35.3 מיליון שקל.
הרווח הנקי זינק ב-109% והסתכם ב-52.8 מיליון שקל, לעומת 25.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה. שיעור הרווח הנקי מהמכירות עלה מ-8.9% ל-17.3%.
הרבעון השני
המכירות ברבעון השני של 2025 הסתכמו ב-160.5 מיליון שקל, עלייה של 9.4% לעומת 146.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח הגולמי ירד ב-4.1% ל-44.0 מיליון שקל, לעומת 45.9 מיליון שקל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי מהמכירות ירד מ-31.3% ל-27.4%.
הוצאות מכירה ושיווק ירדו ב-9.5% ל-16.8 מיליון שקל, לעומת 18.6 מיליון שקל. הוצאות הנהלה וכלליות עלו ב-6.3% ל-6.75 מיליון שקל, לעומת 6.35 מיליון שקל.
הרווח התפעולי ירד ב-2.4% ל-20.49 מיליון שקל, לעומת 21.0 מיליון שקל. שיעור הרווח התפעולי ירד מ-14.3% ל-12.8%.
הכנסות המימון נטו זינקו בחדות ל-22.1 מיליון שקל, לעומת 2.2 מיליון שקל אשתקד. העלייה מיוחסת לשערוך ני"ע של כ-22 מיליון שקל.
הרווח לפני מס קפץ ב-266% והגיע ל-42.6 מיליון שקל, לעומת 11.6 מיליון שקל.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי קפץ ל-33.4 מיליון שקל, לעומת 6.3 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל. שיעור הרווח הנקי מהמכירות זינק מ-4.3% ל-20.8%.