חברת ג’נגו קונקטיביטי, שפיתחה תוכנה עבור מערכות ניטור נהג (DMS), מחקה עשרות אחוזים מאז שהונפקה ב-2021 והצטרפה זה מכבר לרשימת ההנפקות המאכזבות בגל שלא הניב הרבה הצלחות לבורסה המקומית. כעת, החברה מקבלת איתות שלילי לאחר שסיסקו מערכות (Cisco Systems) חיסלה את האחזקה בחברה וחדלה מלהיות בעלת עניין - מה שלא תורם להתלהבות סביב הטכנולוגיה של החברה.
מי שרכש את חלקה של סיסקו הוא אופיר הרבסט המייסד, וזאת בתמורה ל-2.6 שקלים למניה, מה שמהווה דיסקאונט עמוק מול המחיר בשוק באותו היום של מעל 3 שקלים.
ביולי 2021 גייסה החברה 8 מיליון דולר ונכנסה לבורסה בתל אביב, לפי שווי חברה של כ-250 מיליון שקל אחרי הכסף, אך כיום נסחרת לפי שווי של כ-33 מיליון שקל בלבד. החברה נוסדה בשנת 2013 ועוסקת בפיתוח תוכנות המאפשרות, באמצעות מצלמות בתוך הרכב ואלגוריתמיקה, לנטר ולנתח את מצב הערנות והמוכנות של הנהג באמצעות בינה מלאכותית לראייה ממוחשבת וניתוח תמונה. מוצר הדגל של החברה CoDriver מאפשר יכולות ניטור נהג וחישת נוסעים מדויקות ובכללן זיהוי הסחות דעת של נהגים, זיהוי עייפות, וכן פרמטרים נוספים בחלל המכונית כמו זיהוי מספר הנוסעים ברכב ושכחת ילדים.
בינתיים, את 2023 ג’נגו סיימה עם ירידה בהכנסות ל-2.75 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 2.97 מיליון דולר ב-2022. הרווח הגולמי ירד מ-2.84 מיליון דולר ל-2.51 מיליון דולר ב-2023. ההפסד התפעולי הסתכם ב-1.48 מיליון דולר ב-2023, לעומת הפסד תפעולי של 2.76 מיליון דולר ב-2022. בשורה התחתונה, החברה סיימה את 2023 עם הפסד של 1.4 מיליון דולר לעומת הפסד של 3.1 מיליון דולר ב-2022.