ההכנסות של רשת רמי לוי שיווק השקמה ברבעון הרביעי של שנת 2023 צמחו בכ-3.6% לכ-1.76 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.69 מיליארד שקל ברבעון המקביל בשנת 2022. הצמיחה בהכנסות ברבעון נבעה בעיקר מעלייה בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-2.71% במגזר קמעונאות ולמרות ספיגת עליות מחירים והעמקת מבצעים.
הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של שנת 2023 הסתכם בכ-408 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל בשנת 2022. שיעור הרווחיות הגולמית עמד על כ-23.26% לעומת כ-23.65% ברבעון המקביל אשתקד (במגזר הקמעונאות ירד הרווח הגולמי בכ-1.4%), הירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת מספיגה של עליית מחירים וממבצעים מעמיקים בתקופת המלחמה.
הרווח התפעולי של רמי לוי ברבעון הרביעי של שנת 2023 הסתכם בכ-77.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-79.9 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2022. שיעור הרווח התפעולי ברבעון עמד על כ-4.39%, בהשוואה לשיעור של כ-4.71% ברבעון המקביל בשנת 2022. הירידה בשיעור הרווח התפעולי ברבעון נבעה בעיקר מהירידה ברווחיות הגולמית.
בשורה התחתונה, החברה רשמה עלייה של כ-13.8% ברווח הנקי לכ-57 מיליון שקל ברבעון הרביעי, בהשוואה לכ-50 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2022. העלייה, למרות הירידה הקלה ברווח התפעולי, נובעת מהירידה בהוצאות מימון, נטו.
ה-EBITDA ברבעון הרביעי של שנת 2023 הסתכם בכ-152 מיליון שקל (כ-8.6% מההכנסות), בדומה לרבעון המקביל בשנת 2022.
רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: "רשת רמי לוי מסכמת את 2023 עם צמיחה משמעותית בפדיונות בחנויות זהות, צמיחה המשקפת את אסטרטגיית החברה לשים את הצרכן במרכז. זה נכון תמיד, וביתר שאת בתקופה זו של מלחמה וריבית גבוהה. רשת רמי לוי היא רשת ההארד דיסקאונט היחידה. הרשת ספגה עליות מחירים והעמיקה את המבצעים על מנת להקל על הלקוחות בתקופה מורכבת זו, מבלי להתפשר על איכות ושירות, והכל כדי שכל לקוח יוכל לעשות קניות בכבוד, מתוך ראייה שהלקוחות שלנו הם היסודות של העסק. כמובן גם לקראת חג הפסח אנחנו קוראים לכל הצרכנים לעשות קנייה חכמה. בכוונתו להמשיך לפתח את החברה ולהרחיב את פעילותה, עם פתיחת סניפים חדשים, המשך חיזוק המותג הפרטי ופיתוח תחומי חדשנות המשיקים לפעילותה".