רשת ויקטורי פרסמה היום (ב’) את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה, מהם עולה כי למרות העלייה במחירי המזון בשורה התחתונה ההכנסות נותרו ללא שינוי מהותי והרווח הנקי נחתך.
בשורה העליונה, מכירות החברה ברבעון השני עלו ב-2.2% ל-608 מיליון שקל בהשוואה לכ-595 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הפידיון הממוצע בחנויות זהות במהלך הרבעון השני של 2023 עמד על 8.9 אלף שקל למ"ר והיה זהה לפידיון הממוצע בחנויות זהות בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם בכ-155 מיליון שקל, בהשוואה לכ-151 מיליון שקל - עליה של כ-3% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השני של 2023 עלה ל-25.5%.
הרווח מפעולות רגילות ברבעון השני של שנת 2023 הסתכם בכ-14.7 מיליון שקל, המהווה כ-2.4% מהכנסות החברה ברבעון, בהשוואה לכ-25.6 מיליון שקל, המהווה כ-4.3% מהכנסות החברה ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הקיטון נובע מההסבר לעיל.
הרווח הנקי לרבעון השני של 2023 הסתכם בכ-6.8 מיליון שקל בהשוואה לכ-13 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון נובע בעיקר מגידול בהוצאות מכירה ושיווק לרבעון הנוכחי.