את הדוחות הכספיים שמונגשים בצורה הברורה ביותר בבורסה בתל אביב אפשר לייחס לחברת יוזרוואי המפתחת טכנולוגיה לנגישות ברשת, וכבר בכך מצדיקה את השם של החברה ואת מטרותיה.
יוזרוואי פרסמה הבוקר (ג’) דוחות טובים לרבעון השני של השנה, ובכך סוגרת מחצית עם גידול של פי 2 בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד וזינוק של 81% ב-ARR (הכנסה שנתית מתחדשת) לכ-12 מיליון דולר.
החברה, שמציעה הנגשה לאתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלות גישה, נותרה עם מזומנים בקופה בהיקף של 7.9 מיליון דולר וסיפקה תחזית אופטימית במעמד הדוחות. "אנו מעריכים שנגיע לאיזון תזרימי מפעילות שוטפת כבר בסוף שנת 2023", אמר אלון מייסון, מנכ"ל החברה.
החברה דיווחה על גידול בשיעור של כ-29% בהזמנות (כ-3.83 מיליון דולר ברבעון השני של 2023 לעומת
כ-2.97 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023).
בשורה העליונה, הכנסות החברה עלו מ-3.1 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2022 ל-6.2 מיליון דולר במחצית השנה הראשונה של 2023.
עלות ההכנסות עלתה מ-421 אלף דולר ל-782 אלף דולר במחצית הראשונה של 2023, וזאת בעיקר מגידול של 177 אלף דולר בעלויות קבלני משנה.
הרווח הגולמי עלה ל-5.4 מיליון דולר במחצית לעומת 2.7 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2022. שיעור הרווח הגולמי מההכנסות נותר על 87%.
ההפסד במחצית הראשונה הסתכם ב-1.34 מיליון דולר לעומת הפסד של 4.5 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2022.
המנכ"ל מייסון הוסיף כי "השנה חווינו ביקושים רבים מטעם לקוחות המבינים את חשיבות ההנגשה של האתרים שברשותם ומעוניינים להנגיש את הנכסים הדיגיטליים שלהם. מבחינה זו, שנת 2023 מצטיירת כשנה משמעותית בהתרחבות פרוטפוליו הלקוחות שלנו. במהלך החציון ובימים אלו מצטרפות חברות Tier 1 נוספות למאגר לקוחותינו. הצטרפותן של חברות אלו, היא הבעת אמון משמעותית ביכולות החברה. כמו-כן, הרחבנו את חטיבת המכירות שלנו על מנת לתמוך בגידולים הצפויים ברבעונים שלפנינו. הבחירה בפתרונות UserWay מעידה על האמון הרב שרוכשות החברות המובילות בעולם לפתרונות שלנו. התוצאות המרשימות נובעות מחדשנות טכנולוגית, ניהול ממוקד, פיתוח ושיפור בלתי פוסק בפלטפורמות הנגישות של החברה.
"כיום חברות רבות מכירות לא רק ברגולציה המחמירה, אלא גם בצורך הקיים בקרב למעלה ממיליארד אנשים ברחבי העולם החיים עם מוגבלויות. יותר ויותר, חברות אלו מחפשות אחר פתרון יעיל, קל ונוח ליישום. הפתרונות שפיתחנו מאפשרים גישה שווה לכולם, ידידותיים למשתמשים ומבטיחים שארגונים ישיגו תאימות לרגולציה בישראל ועמידה בתקנות ה-WCAG ו-ADA, תוך מאבק ישיר בפער הדיגיטלי הקיים היום בשוק", אמר מייסון.