ברימאג דיווחה היום (ב’) על כוונתה של ארצ’ליק הטורקית שעמה חתמה החברה על הסכם הפצה של מקררי Beko, להפיץ בעצמה את מוצרי המותג בישראל, וזאת כחלק ממהלך אסטרטגי עולמי שמובילה החברה לסיום ההתקשרויות עם מפיצים מקומיים ברחבי העולם ופתיחה של נציגויות של החברה להפצה עצמית.
הסכם ההפצה שמסתיים במאי של השנה הבאה לא יוארך בהתאם ועמו גם הסכם השירותים. יחד עם זאת, הצדדים מנהלים משא ומתן בין היתר בנוגע לאפשרות להמשך מתן שירותים לארצ’ליק גם לאחר סיום הסכם ההפצה.
היקף ההכנסות של ברימאג ממכירות מותגי Beko בשנת 2022 וברבעון הראשון של 2023 עמדו על כ-89.9 מיליון שקל ו-21.3 מיליון שקל בהתאמה.
מניית החברה מגיבה בירידות של 17% בבורסה.