רשת הסופרמקטים ויקטורי המונה 67 סניפים בפריסה ארצית בהיקף שטחי מכירה של כ-70 אלף מ"ר. מדווחת על תוצאות חזקות לרבעון הראשון של 2023.
מכירות החברה ברבעון הראשון של 2023 הסתכמו ב-596.5 מיליון שקל, עליה של כ-10%, בהשוואה לכ-538.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון הראשון של 2023 גדל בכ-6.7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ-8.9 מיליון שקל.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2023 הסתכם בכ-153.4 מיליון שקל, בהשוואה לכ-136.9 מיליון שקל - עליה של כ-12% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הרביעי עלה ל-25.7%.
הרווח מפעולות רגילות לאחר הוצאות אחרות ברבעון הראשון של שנת 2023 הסתכם בכ-19 מיליון שקל, המהווה כ-3.2% מהכנסות החברה ברבעון הנוכחי, לעומת כ-13.4 מיליון שקל, המהווה כ-2.5% מהכנסות החברה ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול נובע מגידול במכירות.
הרווח הנקי לרבעון הראשון של 2023 הסתכם בכ-8.4 מיליון שקל בהשוואה לכ-3.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ- 117%.
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2023 הסתכם בסך 66.7 מיליון שקל. יתרת מזומנים, שווי מזומנים ונכסים פיננסים לזמן קצר התסכמו בכ-110.6 מיליון שקל המאפשרת ניצול הזדמנויות והמשך צמיחה. ההון העצמי של החברה ברבעון הראשון של 2023 הסתכם בכ-376.2 מיליון שקל.
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "אנחנו ממשיכים את מגמת הצמיחה גם בשנת 2023 שנובעת בעיקרה מהגידול הניכר במכירות ומפתיחת חנויות חדשות. אנו ערים ליוקר המחייה ועשינו ועודנו עושים את מירב המאמצים על מנת להציע סל מוצרים אטרקטיבי לצרכן, זאת על אף התייקרות תשומות אחרות." עוד הוסיף רביד כי, "אנו מציגים תזרים חזק ושומרים על נזילות גבוהה העשויה לשמש אותנו לניצול הזדמנויות לצמיחה. גם תת הרשת ויקטורי CITY ממשיכה בהעמקת אחיזתה בתל אביב ואנו מעריכים כי עד סוף שנת 2023 כלל סניפי תת הרשת יגיעו לרווחיות התפעולית הממוצעת של החברה".