איתן יוחננוף. מנכ"ל ומבעלי רשת יוחננוף<br>קרדיט: יחצ
איתן יוחננוף. מנכ"ל ומבעלי רשת יוחננוף קרדיט: יחצ

חברת יוחננוף, המפעילה רשת מרכולים בפריסה ארצית מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2022.
ההכנסות הסתכמו בכ-3.725 מיליארד שקל לעומת כ-3.487 מיליארד שקל בשנת 2021 - עלייה
של כ-6.8%. הגידול בתקופה נובע ממכירות בחנויות חדשות שנפתחו בסך של כ-250 מיליון שקל, מכירות
זול סטוק, אשר אוחדה לראשונה באפריל 2021, בסך של כ-45 מיליון שקל, בקיזוז קיטון במכירות חנויות זהות בסך של כ-41 מיליון שקל ביחס לאשתקד.

ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-925.5 מיליון שקל לעומת כ-907.7 מיליון שקל ברבעון המקביל,
עלייה של כ-2%. המכירות בחנויות הזהות בשנת 2022 ירדו בכ-1.3%.

הרווח הגולמי עלה ב-8.7% לעומת שנת 2021 והסתכם ב-1.02 מיליארד שקל.

עלייה בהוצאות המכירה והשיווק כתוצאה מתוספת סניפים חדשים, מהתייקרות תשומות והשפעת אינפלציה וכן איחוד לראשונה של זול סטוק החל מאפריל, גררו ירידה ברווח התפעולי מ-271.4 מיליון שקל ב-2021 ל-257.6 מיליון שקל ב-2022.

הרווח לשנת 2022 בנטרול שערוך ההשקעה ב-A2Z (נטו ממס) הסתכם בכ-157.9 מיליון שקל לעומת כ-170.5 מיליון שקל בשנת 2021.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש