טרמינל איקס פרסמה את תצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2022. הכנסות החברה ברבעון הרביעי של 2022 הסתכמו בכ-120 מיליון ש"ח לעומת כ-112 מיליון ש"ח ברבעון מקביל אשתקד, עליה של כ-7% שנובעת בעיקר מגידול במספר הביקורים באתרי החברה, מספר הלקוחות הפעילים, הסל הממוצע וממכירות סיסטארז אשר אוחדה לראשונה החל מחודש בנובמבר ומבצעים עונתיים של חגי הקניות השונים. הכנסות החברה בשנת 2022 הסתכמו בכ-383 מיליון ₪ בהשוואה לכ-341 מיליון ₪ אשתקד גידול של 12.4%.
הרווח הגולמי ברבעון הרביעי השנה הסתכם בכ-54.8 מיליון ש"ח (45.6% מההכנסות) לעומת כ- 47.3 מיליון ש"ח (42.1% מההכנסות) ברבעון מקביל אשתקד, גידול של כ-15.8%. השיפור ברווחיות הגולמית נובעת בעיקר מפעולות יזומות שביצעה החברה ומאיחוד תוצאות סיסטארז.
הרווח הגולמי בשנת 2022 הסתכם בכ-172.4 מיליון ₪ (45% מההכנסות) בהשוואה לכ-153.8 מיליון ₪ (45.2% מההכנסות). הגידול נובע כתוצאה מגידול בהיקף המכירות.
החברה מסכמת את שנת 2022 עם הפסד נקי של 7.7 מיליון שקל.
הוצאות מכירה ושיווק הסתכמו ברבעון הרביעי בכ-47.5 מיליון ₪ בהשוואה לכ-42.7 מיליון ש"ח ברבעון מקביל אשתקד. שיעורן מסה"כ ההכנסות עמד על כ-39.5% בהשוואה לכ-38% ברבעון מקביל אשתקד. העלייה נובעת בעיקר מגידול בהוצאות השיווק , בתמלוגים בשל הפעלת אתרי ריטילורס ומתוספתהוצאות של חברת סיסטארז אשר אוחדה לראשונה החל מחודש נובמבר, 2022 ומתוספת הוצאות הקמת פעילות יוון.
ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל איקס: "אנו מציגים היום את תוצאות הרבעון הרביעי של שנת 2022, שהתאפיין בגידול בהכנסות ועלייה ברווח התפעולי (לפני תשלום מבוסס מניות) לסך של כ-5.4 מיליון שקל. תוצאות החברה ברבעון זה כוללות את הקמת פעילות יוון ובניית תשתיות צמיחה תומכות לפעילות העתידית של החברה.
במהלך חודש אוקטובר השקנו ביוון את אתר הסחר טרמינל איקס, עם כ-40 מותגי אופנה ולייף סטייל בינלאומיים. האתר פונה לקהל יעד מגוון ומציע ללקוחותיו חווית איקומרס יוצאת דופן.
לאחר מכן, בנובמבר, רכשנו 51% מאתר האופנה סיסטארז - מותג חזק ומוביל בתחומו בישראל.
אנו ממשיכים ליישם מהלכים שימשיכו לתמוך בהתפתחות TERMINAL X כאתר האופנה והלייף סטייל המוביל בישראל , במקביל ליישום מהלכים להמשך שיפור הרווחיות".