אברא המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעוןה רביעי ולשנת 2022.
הכנסות החברה בשנת 2022 הסתכמו בכ-372 מיליון ש"ח, עלייה של כ-78% לעומת הכנסות של כ-209 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה. בנטרול הכנסות החברות שאוחדו לראשונה ב-2022 צמחו הכנסות החברה בכ-45%.
ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-105 מיליון ש"ח, עלייה של כ-47% לעומת הכנסות של כ-72 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. הגידול נובע בעיקר מגידול אורגני כתוצאה מתהליכי השבחה וסינרגיה ומאיחוד תוצאותיהן של החברות שנרכשו במהלך שנת 2022.
הרווח הגולמי בשנת 2022 הסתכם בכ-101 מיליון ש"ח, עלייה של כ-91% לעומת כ-53 מיליון ש"ח בשנת 2021. הרווח הגולמי ברבעון הרביעי הסתכם בכ-28 מיליון ש"ח לעומת כ-18 מיליון ש"ח ברבעון המקביל – עלייה של כ-54%.
שיעור הרווח הגולמי עלה מ-25% בשנת 2021 ל-27% בשנת 2022.
ה-EBITDA בשנת 2022 הסתכמה בכ-40.5 מיליון ש"ח לעומת כ-25 מיליון ש"ח בשנת 2021, עלייה של כ-62%. ה-EBITDA ברבעון הרביעי הסתכמה בכ-14.5 מיליון ש"ח לעומת כ-5.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל – עלייה של כ-151%.
יתרת המזומנים והמכשירים הפיננסיים של החברה בסוף 2022 הסתכמו בכ-83 מיליון ש"ח לעומת 71 מיליון ש"ח בסוף 2021.
ההון העצמי של החברה של החברה הסתכם בכ-249 מיליון ש"ח לעומת 187 מיליון ש"ח בסוף 2021.
נכון למועד פרסום הדוח, החברה ממשיכה במימוש האסטרטגיה שלה לרכישת חברות נוספות, ונמצאת במגעים עם מספר גופים.
שי אוזון, מנכ"ל אברא: "אנחנו מסכמים שנה של צמיחה חדה בהכנסות וגידול בכל הפרמטרים העסקיים שלנו. אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים הוא שילוב וסינרגיה בין הפעילויות. יש לציין כי הצמיחה בהכנסות החברה בנטרול רכישות שנעשו ב-2022 היא כ-45%, נתון מדהים בפני עצמו. אברא נמצאת בתהליך צמיחה מואץ ונמשיך כך גם בעתיד״.