על מנת לתמוך בפעילות החברה אפסלון ברנדס זקוקה למימון נוסף בטווח הזמן המיידי - כך עולה ממכתב של מנכ"ל החברה אריאל דור למשקיעים.
החברה, שמושפעת משוק הריטייל העולמי, מדווחת כי המכירות המקוונות של אמזון ישירות לצרכן מול מוכרי צד ג’ ממשיכות בירידה ומגיעות לשפל חדש של 42%, וערעור שרשרת האספקה העולמית יצרו עיכובים לוגיסטיים חריפים שהחלו להשתחרר רק ברבעון הראשון של 2022. בנוסף נוצרו עודפי מלאי בארה"ב.
החברה צפויה לעמוד בתחזית המכירות ל-2022 של 16.7 מיליון דולר למרות האתגרים, כך לפי המכתב של המנכ"ל למשקיעים. מדובר בעלייה של 45% במכירות לעומת התקופה המקבילה, שנת 2021. המותג הפרטי בתחום האופנה, פעילות שנרכשה באפריל 2021, רשמה עלייה של 47% במכירות ב-2022 לעומת 2021 (בהנחת פרפורמה). המותג הפרטי בתחום דת והנצחה רשם עלייה של 10% במכירות ב-200, ובתחום הבית והמטבח נרשמה ירידה של 27% ב-2022. בקטגוריה בית וגינה ירדו המכירות ב-27% ב-2022.
בשנה החולפת החברה נקטה בהליכי התייעלות בהם צמצום כח אדם באופן משמעותי, בעיקר במחלקת הפיתוח, וכעת היא משמרת את הקיים ומתבססת על הטכנולוגיה שפותחה. החברה קיצצה כ-1 מיליון דולר לשנה בהוצאות המטה, וצמצום עלויות הפרסום מבלי לפגוע במחזור ההכנסות.
החברה פועלת להנזיל את המלאי העודף שנוצר ולהערכתה תעשה כך לרוב המלאי העודף במהלך החציון הראשון של השנה.
מנייתה של החברה נופלת בבורסה בכ-20% מה שמשקף לה שווי שוק של כ-22 מיליון שקל בלבד.