חברת דיפלומט פוסחת על החרם צרכנים שפרץ על רקע כוונתה לעלות מחירים בתקופת החגים, והסבירה במעמד הדוחות הכספיים כי לא תוכל עוד לדחות את העלאות המחירים.
לפי דיפלומט , לאחר שהיא נאלצה לדחות את העלאות המחירים בגלל לחץ ציבורי, חלק מהספקים שלה מתכוונים להמשיך בהעלאות המחירים בשנה הבאה, כך שהחברה תאלץ להעביר את ההתייקרויות ללקוחות, אחרת - תהיה לכך השפעה מהותית על התוצאות.
את הרבעון השלישי של השנה סיימה דיפלומט עם עלייה בהכנסות מ-677.8 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד להכנסות של 758 מיליון שקל ברבעון השלישי השנה. העלייה מיוחסת לאיחוד תוצאות מדיטרנד ועלייה בפעילות המגזרים.
הרווח הגולמי עלה מ-141.2 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד ל-166.6 מיליון שקל ברבעון השלישי השנה. העלייה נובעת משינוי תמהיל המכירות ומרווח חד פעמי בגאורגיה שנוצר ממכירת מלאי קיים במחירים חדשים. שיעור הרווח הגולמי עלה מ-20.8% ל-22%.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי עלה מ-21.8 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד לרווח נקי של 26.6 מיליון שקל. עם זאת, החברה רשמה הפסד משערוך עסקאות גידור בהיקף של 10 מיליון שקל, כך שהרווח הכולל ירד ל-13.5 מיליון שקל לעומת 17.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.