נעם וימן, יו"ר דיפלומט <br>קרדיט: קרן בן ציון
נעם וימן, יו"ר דיפלומט קרדיט: קרן בן ציון

חברת דיפלומט פוסחת על החרם צרכנים שפרץ על רקע כוונתה לעלות מחירים בתקופת החגים, והסבירה במעמד הדוחות הכספיים כי לא תוכל עוד לדחות את העלאות המחירים.

לפי דיפלומט , לאחר שהיא נאלצה לדחות את העלאות המחירים בגלל לחץ ציבורי, חלק מהספקים שלה מתכוונים להמשיך בהעלאות המחירים בשנה הבאה, כך שהחברה תאלץ להעביר את ההתייקרויות ללקוחות, אחרת - תהיה לכך השפעה מהותית על התוצאות.

את הרבעון השלישי של השנה סיימה דיפלומט עם עלייה בהכנסות מ-677.8 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד להכנסות של 758 מיליון שקל ברבעון השלישי השנה. העלייה מיוחסת לאיחוד תוצאות מדיטרנד ועלייה בפעילות המגזרים.

הרווח הגולמי עלה מ-141.2 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד ל-166.6 מיליון שקל ברבעון השלישי השנה. העלייה נובעת משינוי תמהיל המכירות ומרווח חד פעמי בגאורגיה שנוצר ממכירת מלאי קיים במחירים חדשים. שיעור הרווח הגולמי עלה מ-20.8% ל-22%.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי עלה מ-21.8 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד לרווח נקי של 26.6 מיליון שקל. עם זאת, החברה רשמה הפסד משערוך עסקאות גידור בהיקף של 10 מיליון שקל, כך שהרווח הכולל ירד ל-13.5 מיליון שקל לעומת 17.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש

  • 18
    מה זה קשור לאלרגיות? אולי

    אתה מתכוין לקרדית האבק או משהו בכל מקרה האלרגיות הם משהו מהדור האחרון וככל הנראה בעיקר בגלל האוכל המתועש אבל גם זה לא בטוח נ.ב יש לי ילד אלרגי ל-חלב-ביצים-שומשום-אגוזים-דג סלומון-חתול-כלב
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • שפו
    • 02/12/2022 00:53
  • 16
    יש גידול טבעי יש שווקים חדשים שמחכים

    לקבל סחורה טובה. אבל החברה שאתה מדבר עליה רוצה למקסם את הרווח פר לקוח על ידי העלאת מחיר לא פורפורציונלית לשווי המוצר. רק בגלל שיש לה ביד זיכיון למכירת מותג שהיא אפילו לא השקיעה לפתח...
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • GandalftheWhit
    • 30/11/2022 18:54
  • 15
    הפרד ומשול

    ברשת יש הביאו קטשופ היינץ בגלל שאוסם רצו להעלות מחירים. הבעיה שהיינץ יקר יותר. אז עשו עליו מבצע 2+1 ככל הנראה לא הרוויחו עליו כלום. אבל אוסם נשברו ולהיינץ השאירו מדף קטן... יש עשרות מוצרים של אוסם שעדיין לא חזרו למדפים ברשת יש. חוץ ממוצרים בודדים כמו חטיפים. המוצרים שהביאו במקום באיכות מעולה. השבוע העיפו גם את יונילוור. וזה ממש לא מורגש.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • GandalftheWhit
    • 30/11/2022 18:50
  • 14
    קודם כל כן אבל זה

    כבר עניין של משרד הבריאות וזה אינטרס לאומי. אכילה בריאה לא רק חוסכת בכיס, היא גורמת למערכת הבריאות להיות יעילה יותר ולפחות חולה בחברה. אני לא נכנס לחזיר או לא חזיר, בגדול יקר כאן פצצות, לא בהכל אלא ברוב. אתה צודק אין כאן חינוך כלכלי בשיט....
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • דובי
    • 30/11/2022 17:23
  • 13
    אז עכשיו הפתרון הוא לחנך את הציבור

    לאכול בריא? כל החברות הן חזירות!!! אוסם לא חזירה? שטראוס לא חזירים? כולם חזירים יודע למה? כי הישראלים מטומטמים!!! אין פה חינוך מינקות לכלכלה נבונה,להתנהלות מיטבית בחיי היום יום עם כסף. וכל היבואנים הגדולים שהם לדעתי קרטל אחד ענק יודעים זאת.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • תומס הקטר
    • 30/11/2022 17:22
  • 11
    זה לא קיצון ולא שייך לכסף בכלל

    מוצרי נקיון לא צריך בכלל .עובדה נתתי את השיטה לגב' שעובדת בתחום כבר 40 שנה,אימצה את זה ורואה תוצאות.תרחיקו מהבית את מוצרי הנקיון אין בהם צורך.עובדה היא שלא היו לנו אלרגיות .
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • benyy
    • 30/11/2022 16:52
  • 9
    לא צריכים ללכת לקיצון בני

    פעם התקשרנו רק מהבית והעתיקים הלכו למסוף בבנק. לשיטתך גם לא צריך נייד ומחשב. בוא לא צריך ללכת לקיצון בסופו של יום הכסף גם אמור לייצר רווחה וטוב בחיים, בסוף אתה יודע איפה מסיימים.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • דובי
    • 30/11/2022 16:40
  • 8
    אין ספק שיש דיסוננס

    צריך להפריד בין שוק ההון לבין המציאות. במציאות אני דוגל בלא מתאים - לא קונים. רוצים להיות צרכנים נבונים זה דורש זמן ואנרגיה, מי שמבחינתו זה בזבוז זמן וזה לא מזיז לו שישלם ולא יבכה. לכו לסופר ליד הבית תעמיסו בלי לראות את המחיר וקדימה לדרך. בקשר לחברות בשוק ההון, אז אפשר לבחור מטעמים אידיאולוגים כאלה ואחרים לא להשקיע בנייר כזה או אחר.... חברות בלי קשר לשוק ההון רוצות למקסם רווחים בכל זמן, יש מקרים שאומרים נספוג מעט כי יש מקרה קיצון כזה או אחר.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • דובי
    • 30/11/2022 16:39
  • 7
    אצלי אין כמעט מוצרים שעברו עבוד

    תעשייתי. ודבר חשוב אני לא משתמש באף מוצר לנקוי חוץ מנוזל הכלים זה משמש להכל. לריצפה שום דבר כבר יותר מ 10 שנים תזרקו את הכל מהבית .אין צורך בכלום מכלום ובריאות הילדים תודה לכם בילדותי היה רק סבון אחד לכביסה (בלוק) וסבון הרחצה . אלרגיות לא היו לילדים בכלל
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • benyy
    • 30/11/2022 16:31
  • 6
    האשמה היא גם בשוק ההון

    כאחד שנהנה לקרוא את הניתוחים שלך ואת האמת שהצילה אותי לא פעם מטעויות, אתה לא חושב שאנחנו קצת צבועים. הרי מצד אחד שוק ההון מתמחר חברות ע"פ הרווחים שלהם (לא חברות חלום) וראינו מה קורה שלא עומדים בציפיות. מצד שני בוכים על מחירים יקרים. הרי בשוק ההון אין הנחות וחברות לא יכולות להרשות לעצמן להגיד אוקיי השנה נרוויח פחות למען העתיד שהרי ישחטו אותם ואף אחת מהן לא רוצה להפוך לתרנגול כפרות.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • Ilan1976
    • 30/11/2022 16:27
  • 3
    נכנסתי לאתר של החברה

    למרבית המוצרים שם מביאים יש תחרות עזה מאוד, לא חייב לקנות קטשופ היינץ יש גם אסם, כנל מיונז. יש הרבה מותגים שבאים ביבוא מקביל. הרבה מהמותגים שאינם מזון נסו את אמזון...... אבל וכאן מגיע האבל, ישראלים חיות. מספיק לראות את העגלות בסופר..... רוב האוכל לא קרוב למוצרי יסוד אלא ערימות של ג'נק וזבל.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • דובי
    • 30/11/2022 16:04
  • 2
    אחת החברות הכי חזירות במדינת ישראל

    תמיד היו חזירים. מגיע להם חרם מפה עד הודעה חדשה. מחירי הסחורות השילוח והדלק כבר ירדו. אין שום סיבה להעלאת מחירים קבועה. שנה הבאה יחזרו להרוויח כמו חזירים.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • סימון1
    • 30/11/2022 15:58
  • 1
    אני העפתי מוצרים שלהם מהעסק שלי

    כל חודש מעלים מחירים בחוסר פרופורציות.... כולם צריכים לספוג, יבואני, ספקים ואזרח, לא רק האזרח.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • Hookset
    • 30/11/2022 15:36