קבוצת הולמס פלייס, המנהלת רשת של מועדוני כושר ובריאות, מפרסמת הבוקר את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2022.
החברה מפעילה כיום 57 מועדוני בריאות וכושר בפריסה ארצית. מספר המנויים הסתכם בכ-170 אלף מנויים בתום הרבעון לעומת כ-142 אלף מנויים בשנה שעברה.
ההכנסות לפי חלוקה למגזרים: כ-94 מיליון ש"ח ממגזר מועדוני הולמס פלייס וכ-29 מיליון ₪ ממגזר מועדוני אייקון פיטנס.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2022 הסתכם ב-21.5 מיליון ש״ח לעומת 16 מיליון ש״ח ברבעון המקביל– עלייה של 34%. כאשר שיעור הרווחיות הגולמית עמד הרבעון על 17.7%.
הרווח הנקי הרבעון הסתכם בכ-11.5 מיליון ש"ח, גידול של כ-79% בהשוואה לרווח נקי של כ-6.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון כמעט ושילש את עצמו בהשוואה לרבעון ה-3 של שנת 2019, טרם פרוץ מגפת הקורונה.
ה- EBITDA ברבעון הסתכם בכ-18.5 מיליון ש"ח, צמיחה של כ-28% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הנתון מציג עליה גם בהשוואה לרבעון הקודם, בו הסתכם ה-EBITDA בכ-17.8 מיליון ש״ח והציג עליה של כ-30% בהשוואה לנתוני רבעון ה-3 של שנת 2019, טרום פרוץ מגפת הקורונה שעמדו על כ-14.4 מיליון ש״ח. מכפיל ה- EBITDA עומד על כ- 5.5.
הרווח נקי התזרימי, מציג את ה- EBITDA בניכוי הוצאות מס ומימון תזרימיות ובניכוי השקעות בקיים, הסתכם הרבעון בכ-15.8 מיליון ש״ח. גם בפרמטר הזה הולמס פלייס מציגה גידול של כ-53% בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל, אז עמד על כ-10.3 מיליון ש״ח.
לדברי קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס, ״מגמת הגידול של מספר חברי המועדון, פתיחת מועדונים חדשים וניהול מדויק ומקצועי הם הגורמים המשפיעים על התוצאות הטובות שאנו מציגים רבעון אחרי רבעון. הולמס פלייס תמשיך לצמוח גם ברבעונים הבאים בכל הפעילויות בזכות אסטרטגיה ברורה.
ניהול מדויק, ירידה לפרטים, הבנה של צורכי חברי המועדונים, חתירה למקצועיות של כלל עובדי הקבוצה תוך נקיטת מהלכי התייעלות ושימת דגש על החוויה של מתאמני הולמס פלייס – מושכים חברי מועדון חדשים ומונעים נטישת קיימים, כל אלה מעלים את שיעורי הרווח הגולמי והתפעולי של הולמס פלייס.
אנחנו תמיד בתנועה ובחיפוש הזדמנויות כדי לזהות ולפתוח מועדונים חדשים בהם צפויה להיות אוכלוסייה שמחפשת אחר פתרונות לכושר, בריאות ופנאי. הולמס פלייס לא עוצרת ובחודשים הקרובים אנחנו עתידים לפתוח עוד 3 מועדוני אייקון , מועדון פמילי אחד ומועדון מיני פמילי נוסף.״
עוד הוסיפה ״היום, אני יכולה להגיד בלב שלם כי הדבר הכי טוב שקרה להולמס פלייס במהלך הקורונה הוא שלא נרתענו אלא המשכנו במגמת הפיתוח של הקבוצה – בנייה ופתיחה של מועדונים חדשים, מועדוני אייקון ומועדוני פמילי, והתוצאות שאנו מפרסמים היום מציגות כי מעל לכל ספק וקושי, בחרנו נכון.
התוצאות, הן פרי של עבודה קשה ומאומצת, של ההנהלה ואנשי הצוות, של זיהוי הזדמנויות ברגעי משבר ומינופן לכדי תוצאות מיטביות.
היצע המועדונים הרחב שלנו, כולל 57 מועדונים בפריסה ארצית, העונים לצורכי כלל חברי המועדונים, במוצרי פרימיום במחירים אטרקטיביים ביחס לתחרות הקיימת בשוק.
מתחילת השנה פתחנו 5 מועדונים חדשים (2 במגזר הולמס פלייס ו-3 במגזר אייקון) המצויים בתקופת האצה (ramp up) ויתרמו לחברה סכומים הולכים וגדלים בהמשך הדרך.
בנוסף אנו מצויים כעת בשלב הפרה-סייל (מכירה מוקדמת) בארבעה מועדונים: שניים במגזר הולמס פלייס, באשדוד ובמבשרתשעתידים להיפתח ברבעון הראשון של שנת 2023, ושניים במגזר אייקון, בשכונת אפקה תל אביב שעתיד להפתח לפעילות סדירה ברבעון הראשון של שנת 2023 וביהוד, שעתיד להיפתח לפעילות סדירה עד לסוף שנה זו.״