אלקטריאון פרסמה לפני הסופ"ש דוחות לרבעון השלישי של השנה ולפיהן ההכנסות של החברה לתשעת החודשים הראשונים השנה הסתכמו בכ-4.97 מיליון שקל, מתוכם כ-2 מיליון שקל הן הכנסות של הרבעון השלישי בעוד בתקופות המקבילות דאשתקד לא היו כלל הכנסות.
הגידול מיוחס לפרויקט בגרמניה עם חברת EnBW והפרויקט באיטליה. יעד ההכנסות של החברה מפרויקטים לשנת 2023-2024, עומד על סך של כ-102 מיליון שקל, כאשר כ-60% מתוך הסכום נובע מהתקשרויות קיימות.
יעד ההכנסות של החברה מפרויקטים לשנת 2023-2024, עומד על סך של כ-102 מיליון שקל, כאשר כ-60% מתוך הסכום נובע מהתקשרויות קיימות (כ-40 מיליון שקל) ומהתקשרויות הנמצאות בשלבי משא ומתן/מכרז (כ-20 מיליון שקל).
השנה גיבשה החברה שני פתרונות טעינה באמצעותם היא פונה לשוק: פלטפורמת הטעינה האלחוטית הדינאמית של רכבים חשמליים (ERS), ופלטפורמת הטעינה הסטטית. בהקשר זה, יעד ההכנסות שהחברה מפרסמת לשנים 2024-2023 עבור הכביש החשמלי עומד על סך של כ-70 מיליון שקל, ויעד ההכנסות של החברה לשנים 2024-2023 עבור הטעינה הסטטית עומד על סך של כ-32 מיליון שקל.
הוצאות מחקר ופיתוח נטו לתשעת החודשים הראשונים לשנת 2022 הסתכמו בכ-31 מיליון שקל, לעומת הוצאות של כ-22 מיליון שקל בתקופה המקבילה דאשתקד. הגידול נובע בעיקרו מגידול במספר העובדים בחברה ומהתקדמות הפיילוט בשבדיה.
הוצאות מכירה ושיווק לתשעת החודשים הראשונים עלו לכ-16.85 מיליון שקל, לעומת כ-5.55 מיליון שקל בתקופה המקבילה דאשתקד. הגידול בהוצאות נבע בעיקר ממאמצי החברה להיכנס לשוק האמריקאי, מגידול בכח האדם ומעלויות שיווק ופיתוח עסקי באירופה ובארה"ב.
ההפסד לתשעת החודשים הראשונים הסתכם בכ-58 מיליון שקל, לעומת כ-32 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. כ-20 מיליון שקל מההפסד מיוחס לגידול בתזרים המזומנים ששימש להצטיידות מראש ברכש לקראת הוצאתם לפועל של פרויקטים בישראל, אירופה וארה"ב. יתר הגידול נובע מהוצאות מכירה ושיווק וכן מהוצאות מחקר ופיתוח.
לחברה יתרות מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות לזמן קצר בסך של כ-85 מיליון שקל.
אורן עזר, מנכ"ל אלקטריאון, ציין כי: "השנה הייתה שנה משמעותית עבור החברה, שנה של בניית תשתיות וביצוע השקעות בפיתוח וברכישת ציוד על מנת לשרת את הצמיחה בהכנסות של החברה לשנים הקרובות. היום, אנו שמחים לדווח שהשקעות הללו נשאו פרי עם יעד הכנסות של מעל ל-100 מיליון ש"ח לשנים 2023-2024. אנו מאמינים כי הצמיחה במכירות, ההסכמים האסטרטגיים וההתקדמות שביצעה החברה ברבעון האחרון תחזק משמעותית את מעמדנו העסקי והתחרותי בשוק האירופאי והאמריקאי ותמשיך לקדם את המטרות והיעדים שהצבנו לעצמנו".