מנייתה של תפרון צוללת ב-30% לאחר הדוחות המאכזבים שפרסמה אמש החברה, עם ירידה ניכרת בפעילות מגזר הקמעונאות של החברה מתחילת השנה, ועלייה בהוצאות על מלאי ואחסנה.
הכנסותיה נפלו ב-30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-48 מיליון שקל. ההכנסות מלקוחות חיצוניים ירדו ב-33% ל-35.6 מיליון שקל.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה החברה הוצאות מכירה ושיווק של 18.6 מיליון שקל, כתוצאה מעלייה ברמות המלאי והוצאות האחסנה.
הרווח התפעולי נחתך מ-4.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ל-1.5 מיליון שקל בלבד ברבעון השלישי של השנה.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי ברבעון השלישי התאפס כמעט ל-83 אלף שקל לעומת רווח נקי של 4 מיליון של בתקופה המקבילה אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הרווח הנקי ירד ל-5.3 מיליון שקל לעומת רווח נקי של 11.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.