ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים<br>קרדיט: שי פרנקו
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים קרדיט: שי פרנקו

חברת ההלבשה דלתא של אייזיק דבח פרסמה דוחות לרבעון השלישי של השנה, שהצביעו על ירידה ברווחים בצל הירידה ברווח הגולמי ולמרות שרשמה הכנסה חד פעמית.

בשורה העליונה, דלתא סיכמה את הרבעון עם עלייה צנועה של 3% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ל-216.8 מיליון שקל. גם בתשעת החודשים הראשונים של השנה התמונה לא שונה עם עלייה של 4% בלבד בהכנסות ל-628.3 מיליון שקל.

רשמה עלייה במכירות מחנויות זהות ב-1.5% בלבד לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-164 מיליון שקל. מכירות האונליין עלו ב-13% והסתכמו ב-20 מיליון שקל.

הרווח הגולמי ירד מ-128.8 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2021, לרווח גולמי של 122 מיליון שקל ברבעון השלישי השנה. שיעור הרווח הגולמי מההכנסות ירד גם ברבעון וגם בתשעת החודשים הראשונים של השנה מ-61.1% ל-56.2% ומ-625% ל-58.1% בהתאמה.

הרווח התפעולי ירד ל-28.8 מיליון שקל לעומת 38.5 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. גם בתשעת החודשים הראשונים של השנה נרשמה ירידה ברווח התפעולי, ובשורה התחתונה הרווח הנקי ירד ל-20 מיליון שקל לעומת 28.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

למרות הירידה בפרמטרים דלתא תחלק דיבידנד של 10 מיליון שקל שיחולק ב-6 בדצמבר.

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "החברה מסכמת את הרבעון השלישי עם גידול בהכנסות בכל ערוצי המכירה תוך מיקוד במכירות האונליין שצמחו בכ-13%. הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-28.8 מיליון שקל, כ-13.3% ממכירות הרבעון, לעומת כ-38.5 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. הרווחיות ברבעון הושפעה מעיתוי תקופת החגים השנה שגרמה להתארכות התקופה בה נמכרו מוצרי הקיץ בהנחות, מהתייקרות בעלות השילוח ומשינויים בשער החליפין".

עוד ציינה בוגנר כי "החברה מממשת את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות, עם הבאתו של המותג המוביל בעולם בתחום ההלבשה התחתונה Victoria’s Secret בסוף 2022 עם השקת אתר און ליין נפרד, וכן הוסיפה כי פתיחת חנויות פיזיות מתוכננת לשנת 2023".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש

  • 1
    חברה מצוינת

    במומטום נהדר

    • כסף על הרצפה
    • 22/11/2022 10:21