קרן שתוי, מנכלית קבוצת הולמס פלייס<br>קרדיט: הולמס פלייס
קרן שתוי, מנכלית קבוצת הולמס פלייס קרדיט: הולמס פלייס

רשת חדרי הכושר הולמס פלייס פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2022 ומציגה גידול של 23.1% בהכנסות שהסתכמו בכ-114.1 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-92.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול המשמעותי בהכנסות נובע הן מהגדלת מספרי המועדונים והן בגידול במספר המנויים בשני מגזרי הפעילות: מגזר הולמס פלייס ומגזר אייקון.

הרווח הנקי ברבעון השני של 2022 הסתכם בכ-12.5 מיליון שקל, גידול של 93.3% בהשוואה לרווח נקי של כ-6.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ה-EBITDA ברבעון השני של 2022 הסתכם בכ-17.8 מיליון ש"ח, צמיחה של 45% בהשוואה ל-EBITDA בהיקף של כ-12.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, וגידול של 34.5% בהשוואה ל-EBITDA בהיקף של כ-13.3 מיליון ש"ח ברבעון הרביעי של 2019, טרם פרוץ מגפת הקורונה.

מספר המנויים בסוף המחצית הראשונה הסתכם בכ-165 אלף בהשוואה לכ-145 אלף מנויים בסוף המחצית הראשונה של 2021, ולכ-144 אלף בסוף שנת 2019.

מנכ"לית הולמס פלייס קרן שתוי: "אנו מסכמים מחצית ראשונה חזקה עם צמיחה משמעותית בהכנסות וברווחיות. לאורך תקופת הקורונה וגם לאחריה הולמס פלייס פעלה אל מול מנויי הרשת בכדי להבטיח את שביעות רצונם ממועדוני הרשת. היצע המועדונים הרחב שלנו הכולל 56 מועדונים פונה לכלל הצרכים של המנויים, במחירים אטרקטיביים ביחס לתחרות הקיימת בשוק. כמענה לביקוש הגובר בשוק, במהלך השנה פתחנו שני מועדוני הולמס פלייס בהוד השרון ובכפר סבא וכן מועדון אייקון באילת וירושלים אנו צפויים לפתוח שלושה מועדונים נוספים עוד השנה, במבשרת ציון, יהוד וצפון ת"א. בנוסף אנו מקיימים מספר משאים ומתנים באשר להפעלת 6-7 מועדונים נוספים בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של החברה."

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש